Vetonaula tuottaa jatkossa Palloliiton IT-palvelut

Suomen palloliitto on ulkoistanut tietotekniikkapalvelujensa tuottamisen IT-palvelutalo Vetonaulalle. Vetonaula toimittaa Palloliitolle toimivan kokonaisratkaisun, joka sisältää työasemat, palvelinratkaisut, Office 365 viestintäpalvelun ja koko Palloliiton henkilöstön käytettävissä olevan käyttäjätuen.

"Valintaan vaikutti tuore palvelumalli, jossa pääsemme hyödyntämään Office 365 palveluita osana toimivaa palvelukokonaisuutta. Muita valintakriteereitä oli toimittajan referenssiasiakkaiden tyytyväisyys ja järjestelmän kokonaiskustannukset", kommentoi Palloliiton kehitysjohtaja Katriina Elovirta.

"Palloliitto osuu hyvin asiakasprofiiliimme ja olemme iloisia päästessämme mukaan tekemään kaiken mitä IT:n piirissä voi suomalaisen jalkapalloilun eteen tehdä", sanoo IT-palvelutalo Vetonaulan toimitusjohtaja Tomi Lehto.

Tavoitteena Vetonaulalla on tuottaa Palloliitolle helppokäyttöinen ja luotettava tietotekniikkaratkaisu pitkällä käyttöelinkaarella. Tämä saavutetaan modernisoimalla laiteympäristöä, hybrid cloud – palvelutoteutuksella, eli yhdistelemällä eri palvelutuotantomalleja ja tarjoamalla ihmisystävällistä tukipalvelua.

Sopivan palvelukokonaisuuden määrityksessä asiakkaalle kerrotaan mitä eri teknologiat mahdollistavat ja mitkä ovat niiden toteutusvaihtoehdot kustannuksineen. "Näin pääsemme teknologiaesittelystä selkeään toimintojen ja kustannusten arviointiin, ja lopputulos on asiakkaan kannalta paras", kuvailee Lehto Vetonaulan toimintatapaa.

Tomi Lehto, toimitusjohtaja, Vetonaula Oy, 010 841 8414

Suomen Palloliiton painokelpoisia logoja voi pyytää Palloliitosta, heidi.soininen(a)palloliitto.fi, 044 783 1352

IT-palvelutalo Vetonaula tuottaa yritykselle helppokäyttöisen tietotekniikan kokonaisuuden. Valitsemme kokonaisuuteen yrityksen liiketoimintaa tukevat palvelut, ohjelmat ja laitteet. Vastaamme palvelun toiminnasta ja tuesta käyttäjille. Sitoudumme asiakkuuteen pitkäjänteisesti.

www.vetonaula.fi