Lumon Asuntomessuilla - Suosikkiterassi nousee vaikka päivässä

Lumonin terassiratkaisut ovat vahvasti esillä Mikkelin asuntomessuilla. Messualue asettuu niin kauniisti luonnon syliin, että ympäristöä pitää voida ihailla esteettä. Useissa kohteissa käytetyt Lumonin parveke- ja terassilasitukset antavat tilaa suomalaiselle järviluonnolle, joka on tärkeä osa alueen identiteettiä.

Terassia ei tarvitse välttämättä teettää mittatilaustyönä. Lumonin Suosikkiterassi on nopea ja edullinen vaihtoehto, joka soveltuu moneen paikkaan. Suosikkeja on kolmea kokoa: M (9m²), L (12m²) ja XL (15m²). Suosikkiterassiin voi tutustua esimerkiksi asuntomessujen kohteessa 29, johon XL-terassi rakennettiin vain päivässä.

Suosikkien perusmalleissa on kiinteät sivuseinät ja avautuva etuseinä. Etuseinään voi valita parvekelasien tapaan kokonaan avautuvat, pystypuitteettomat lasielementit tai omilla raiteilla liikkuvat liukulasit. Molemmissa vaihtoehdoissa on reunassa lukittava käyntiovi. Mallistoon on saatavana viihtyisyyttä parantavia lisävarusteita, kuten avattavat sivuseinät, auringonsuojia ja valaistusta.

Kirkonvarkauden uuden asuinalueen lähtökohtana Mikkelissä on ollut ihmisen kokonaisvaltainen hyvinvointi luontoarvoja unohtamatta. Lumonin parveke- ja terassilasitukset antavat mahdollisuuden nauttia luonnon läheisyydestä myös Suomen vaihtelevassa suvessa.

Mikkelin Asuntomessut 14.7.‒13.8.2017. Tutustu Lumonin parveke- ja terassilasituksiin sekä aurinkosuojaverhoihin näissä kohteissa:

Kohde 1: Sievitalo Tunturikoivu 140

Kohde 3: Omatalo Ajatus