Kiinteistöyhtiö Kielo laajentaa omistustaan pääkaupunkiseudulla

Brunswick Real Estaten hallinnoima kiinteistöyhtiö Kielo on hankkinut toimistokiinteistön (Martintalo) Vantaalta. Vuonna 1992 rakennettu kiinteistö käsittää 14 000 neliömetriä toimistotilaa ja se sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Vantaalla ja pääkaupunkiseudulla.

Hanna Rauhala, Fund Manager, Brunswick Real Estate:

“Martintalon kiinteistö sopii täydellisesti Kielon strategiaan sen erinomaisella sijainnilla ja monipuolisella vuokralaisvalikoimalla, ja uskomme voivamme parantaa kiinteistöä entisestään kestävän kehityksen sijoitusohjelmallamme. On myös suuri ilo saada aikaan näin merkittävä kiinteistöhankinta Covid-19: n luomissa olosuhteissa, mutta odotamme jatkavamme Kielon kasvua yhä edelleen.”

Martintalon kiinteistö ostettiin Areimilta 29. lokakuuta, kauppahintaa ei julkisteta.

Lisätietoja antaa:

Hanna Rauhala

Brunswick Real Estate, Investments

Phone: +358 40 029 7312

Email: hanna.rauhala@brunswickrealestate.com

Kielo

Lokakuun 2017 alusta lukien kiinteistöyhtiö Kielo on toteuttanut yksitoista investointia kasvukeskuksissa Suomessa. Portfolio koostuu tällä hetkellä noin 234 000 neliöstä modernia toimistotilaa, josta suurin osa on rakennettu vuoden 2000 jälkeen. Yhtiön lähtökohtana on aktiivinen asset management ja vanhemmat kohteet päivitetään vaiheittain.

www.kieloproperties.fi

Brunswick Real Estate

Brunswick Real Estate on markkinajohtaja Pohjoismaiden kiinteistömarkkinoilla. Brunswick rakentaa itsenäisiä, kestävän kehityksen sijoitusalustoja, keskittyen yksilöityihin sijoitusstrategioihin läheisessä yhteistyössä pohjoismaisten ja kansainvälisten sijoittajien kanssa, ja Preqin ja Euromoney on palkinnut Brunswickin useasti alansa parhaana. Brunswickin hallinnoiman kiinteistövarallisuuden arvo on 4,7 miljardia euroa, ja tiimiin kuuluu noin 60 henkilöä Tukholmassa, Helsingissä ja Kööpenhaminassa.

www.brunswickrealestate.com.

Avainsanat: