Sveafastigheter nimetty parhaaksi kiinteistövarainhoitajaksi Pohjoismaissa ja Baltiassa 2013

Pohjoismainen kiinteistörahastomanageri Sveafastigheter on toisena peräkkäisenä vuonna nimetty parhaaksi kiinteistövarainhoitajaksi Pohjoismaissa ja Baltiassa Euromoney-lehden vuotuisessa tutkimuksessa. Lisäksi Sveafastigheter nimettiin vuoden parhaaksi kiinteistövarainhoitajaksi Ruotsissa ja Suomessa.

Vuodesta 2005 lähtien Sveafastigheter on toistuvasti saanut tunnustusta ensisijaisilla markkinoillaan ja jo toisen kerran samanaikaisesti Suomessa, Ruotsissa, Pohjoismaissa ja Baltiassa.

– Olemme iloisia nimityksestä vuoden parhaaksi kiinteistövarainhoitajaksi päämarkkina-alueillamme Suomessa ja Ruotsissa. Tunnustuksen saaminen sen lisäksi Pohjoismaissa ja Baltiassa tuntuu erityisen palkitsevalta, koska olemme vasta viime vuosina luoneet jalansijaa Tanskan kiinteistömarkkinoilla. Sijoittuminen kärkeen vuosi toisensa jälkeen on osoitus siitä, että Sveafastigheterin liiketoimintamalli on toimiva ja että sitä arvostavat niin liikekumppanit kuin sijoittajat.

Lisätietoja:

Patrick Gylling, osakas ja CEO, puh. +358 201 876 641, patrick.gylling@sveafastigheter.fi

Johanna Skogestig, Head of Operations, Stockholm, ja Deputy CEO, puh. +46 8 545 075 17, johanna.skogestig@sveafastigheter.se

Sveafastigheter on johtava pohjoismainen kiinteistörahastomanageri. Yritys perustettiin vuonna 2003 ja se omistaa tällä hetkellä kiinteistöjä Ruotsissa, Suomessa, Tanskassa ja Virossa yhteensä 1,3 miljardin euron edestä. Sveafastigheterin viimeisimmällä rahastolla, Sveafastigheter Fund III:lla, on 317 miljoonaa euroa oman pääoman sitoumuksia.

Sveafastigheterilla on toimipisteet Tukholmassa, Helsingissä ja Malmössä.

Avainsanat: