Business Finlandin tulosjulkaisu torstaina 14.2. klo 9

LEHDISTÖKUTSU: Innovaatioista kasvua! Business Finlandin reseptit kestävään kasvuun ja katsaus ensimmäisen toimintavuoden tuloksiin.

Hyvä median edustaja,

Business Finlandilla on uutena organisaationa takanaan ensimmäinen toimintavuosi yritysten kansainvälistymisen, vienninedistämisen, matkailun ja kasvun merkeissä.

Nyt on hyvä hetki kertoa menneen vuoden tuloksista ja mitä uutta asiakkaamme ovat meiltä yhtenäisenä organisaationa saaneet. Näistä ja monesta muusta on kertomassa pääjohtajamme Pekka Soini. Johtaja Antti Aumo kertoo Suomeen kohdistuneiden investointien tuloksista ja vaikutuksista, ja Katarina Wakonen avaa tuoreita matkailun kuulumisia.

Lisäksi haluamme avata näkymiä siihen millainen innovaatiopolitiikka parhaiten edistäisi kestävää kasvua ja yritysten kansainvälistymistä, sekä toisi hyvinvointia koko Suomelle. Näkemyksiä keskusteluun tuovat EK:n johtava ekonomisti Sami Pakarinen, pääomasijoittaja Timo Ahopelto Lifeline Venturesista sekä HEI Schoolin toimitusjohtaja Milla Kokko. Tapahtumaa moderoi Business Finlandin viestintäjohtaja Tomi Korhonen osuvin kysymyksin ja kommentein. Kevyt aamiainen tarjolla koko tapahtuman ajan.

Tervetuloa mukaan!

Aika: 14.2. klo 9–10:30

Paikka: Musiikkitalon ravintola, Mannerheimintie 13, Helsinki (Sisäänkäynti pääaulan kautta)

Ilmoittaudu tapahtumaan: https://tapahtumat.tekes.fi/tapahtuma/innovaatioista_kasvua