Byggmax avaa myymälän Kaarinaan huhtikuussa 2023

Byggmax vahvistaa avaavansa uuden myymälän Kaarinan Krossiin osoitteessa Laasmäenkatu 4. Myymälän arvioidaan avaavan ovensa ensimmäisen kerran huhtikuun viimeisellä viikolla.

– Olemme pitkään etsineet sopivaa sijaintia Byggmax -myymälälle Kaarinan alueella, ja olemme äärimmäisen innoissamme, kun tämä vihdoin tapahtuu. Jatkossa Kaarinan paikalliset kodinkunnostajat ja Turun saaristoon suuntaavat mökkiläiset pystyvät hankkimaan rakennustarvikkeensa kätevästi ja edullisesti Byggmaxista, toteaa Byggmaxin aluepäällikkö Rainer Sundkvist.

Uusi myymälä aukeaa Krossin kauppa-alueelle ja työllistää noin kuusi henkilöä. Liike rakennetaan Byggmaxin uusimman myymäläkonseptin mukaisesti. Tilava drive-in piha mahdollistaa nopean ja helpon itsepalvelun.

– Olemme todella ylpeitä uudesta myymäläkonseptistamme, jossa perinteisten rakennustarvikkeiden kuten puu- ja levytavaran lisäksi tarjoamme kattavan valikoiman pintamateriaaleja kuten lattioita ja maaleja, kommentoi Byggmaxin maajohtaja Aleksi Virkkunen.

Byggmax tarjoaa myös yli 20.000 tuotteen verkkokaupan valikoiman, jotka saa tilattua kotiin toimitettuna tai muutamalla klikkauksella myymälään noudettavaksi.

Lisätietoja antaa:

Aleksi Virkkunen, Maajohtaja
Puh. 0401377001
S-posti: aleksi.virkkunen@byggmax.fi

Byggmax Group lyhyesti

Byggmax tarjoaa korkealaatuisia rakennustarvikkeita parhaaseen hintaan, yksinkertaisella ja reilulla tavalla. Budjetista tai aikaisemmasta kokemuksesta riippumatta autamme asiakkaitamme onnistumaan rakennusprojekteissaan. Kaikilla on oikeus loistavaan kotiin!

190 myymälän verkostolla Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa sekä suositulla verkkokaupalla, olemme yksi pohjoismaiden johtavista rakennustarvikekauppaketjuista. Byggmaxin liikevaihto oli vuonna 2021 noin 7,6 miljardia kruunua (SEK) ja konserni jatkaa vahvaa kasvuaan. Byggmax on listautunut Tukholman pörssiin vuonna 2010.

Avainsanat: