Byggmax avaa tänään ovensa uuteen myymälään Kaarinassa

Tänään klo 10:00 Byggmax avaa uuden myymälänsä osoitteessa Laasmäenkatu 4, Kaarina.

Kaarinan myymälä avataan Byggmaxin uuteen myymäläkonseptiin (kuva Kangasalta).

Avajaisia vietetään juhlatunnelmissa ja asiakkaille on luvassa vappumaista tarjoilua sekä hienoja tarjouksia koko myymälävalikoimasta. Kaarinan kaupunginhallituksen puheenjohtaja Anne-Mari Virolainen sekä Kaarinan Kehityksen toimitusjohtaja, Niina Sjöholm ovat myös mukana Byggmaxin perinteisessä avajaisseremoniassa.

– Olemme todella innoissamme uudesta myymälästä ja sen avajaisista. Nyt paikalliset kodinkunnostajat ja Turun saaristoon suuntaavat mökkiläiset pystyvät hankkimaan rakennustarvikkeensa läheltä ja entistäkin edullisemmin, kommentoi Byggmaxin aluepäällikkö Rainer Sundkvist.

Uudessa myymälässä on runsaasti tilaa ja drive-in piha mahdollistaa nopean ja helpon itsepalvelun. Myymälä sijaitsee Kaarinassa Krossikeskuksen välittömässä läheisyydessä.

– Uudessa myymäläkonseptissa on todella tarkkaan harkittu valikoima. Raskaiden rakennusmateriaalien kuten puutavaran lisäksi olemme panostaneet paljon esimerkiksi pintamateriaaleihin kuten lattioihin ja maaleihin. Kaiken saa myös tilattua verkkokaupasta ennakkoon noudettavaksi ja lisäksi löytyy myös yli 20.000 tuotteen tilausvalikoima nopealla toimituksella, toteaa Byggmaxin maajohtaja Aleksi Virkkunen.

Avajaispäivä pähkinänkuoressa:

• 28.4, avoinna klo 10.00 – 20.00
  • 20% alennus koko normaalihintaisesta myymälävalikoimasta avajaispäivänä
  • Erikoistarjouksia, muun muassa sähkötyökaluja alk. 10€
  • Kaikille kävijöille tarjolla grillimakkaraa, munkkeja, simaa ja mehua

Normaalit aukioloajat:
Ma-pe: 8-20
La: 9-17
Su: 10-16

Lisätietoja antaa:

Aleksi Virkkunen, Maajohtaja
Puh. 0401377001
S-posti: aleksi.virkkunen@byggmax.fi

Byggmax Group lyhyesti

Byggmax tarjoaa korkealaatuisia rakennustarvikkeita parhaaseen hintaan, yksinkertaisella ja reilulla tavalla. Budjetista tai aikaisemmasta kokemuksesta riippumatta autamme asiakkaitamme onnistumaan rakennusprojekteissaan. Kaikilla on oikeus loistavaan kotiin!

Yli 200 myymälän verkostolla Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa sekä suositulla verkkokaupalla, olemme yksi pohjoismaiden johtavista rakennustarvikekauppaketjuista. Byggmaxin liikevaihto oli vuonna 2021 noin 7,6 miljardia kruunua (SEK) ja konserni jatkaa vahvaa kasvuaan. Byggmax on listautunut Tukholman pörssiin vuonna 2010.

Avainsanat: