Arty Chic -muotia House of Dagmarilta merkkivaatteiden ostossivustolla

Juuri nyt sinulla on mahdollisuus ostaa valittuja malleja House of Dagmarin kokoelmista 50 % alle normaalien myymälähintojen. Ostossivusto Campadre on valinnut trendikkäitä leninkejä, toppeja ja leggingsejä, jotka on valmistettu ihanista materiaaleista. Vaatteita myydään viiden päivän ajan.

Ruotsalaisen vaatemerkin House of Dagmarin kokoelmia kuvaa parhaiten nimitys Arty chic. Vaatteet erottuvat korkean laadun, trendikkyyden ja aistillisuuden yhdistelmästä. Kokoelmat yhdistävät glamourin ja räätälintyön kaikista hienoimpiin materiaaleihin. Naisellisuus, piilotettu seksikkyys ja aistillisuus tuovat Dagmarin vaatteisiin kiehtovaa mystiikkaa. Viikon ajan Campadrella myydään valittuja vaatteita House of Dagmarin kokoelmista 50 prosenttia alle normaalihintojen. Campadren ostostarjoukset ovat voimassa vain jäsenille. Eurooppalainen ostoskonsepti "private shopping club" on nyt tullut Skandinaviaan ja Suomeen. Jäsenenä voit tehdä ainutlaatuisia ostoksia kysyttyjen muoti- ja elämäntyylimerkkien tuotteista. Jäsenmäärä on rajoitettu. Vieraile Campadren sivustolla osoitteessa www.campadre.fi. Lehdistökuvat http://www.campadre.fi/press/press-photos/

Avainsanat:

Yrityksestä

Campadre perustettiin marraskuussa 2008 ja se on Skandinavian ensimmäinen ja suurin jäsenyyteen perustuva kampanjasivusto, jolla on yli 150 000 jäsentä. Kesäkuusta 2009 alkaen Campadre on tarjonnut huippumerkkien vaatteita, asusteita, kodinsisustustuotteita ym. jopa 70 % alennuksella normaalista myyntihinnasta Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Tuotteet myydään rajoitetun ajan kestävissä kampanjoissa ja vain jäsenille. Jäsenyys on ilmaista, mutta jäsenten lukumäärä on rajoitettu.