Golf-muotia Campadre.com –sivustolla

Siistejä ja käytännöllisiä asuja Hahnenkammilta, täydellisiä golfin pelaajille. Nyt jopa 50 % alle normaalihintojen Campadren ostossivustolla.

Hahnenkamm on ruotsalainen golf- ja hiihtoasumerkki, joka on vaatettanut ammattilaiset golfin pelaajat vuodesta 1990, jolloin ensimmäinen kokoelma esiteltiin. Nykyään Hahnenkammin asuja myydään mm. NK-tavaratalossa Tukholmassa ja valituissa golf-liikkeissä. Nyt muutaman päivän ajan myydään golf-vaatteita myös Campadre.com -sivustolla. Vaatteet myydään ostossivustolla jopa 50 % alle normaalihintojen. Kampanjassa on mukana mm. takkeja, housuja ja villapaitoja. Vaatteita myydään campadre.com -sivustolla keskiviikosta 9.9. alkaen. Ostossivusto Campadre on Suomen ensimmäinen jäsenyyteen perustuva kampanjasivusto. Kesäkuusta 2009 alkaen on Campadre tarjonnut vaatteita, asusteita, kodinsisustusta ym. tunnetuilta merkeiltä jopa 70 % alle normaalien myymälähintojen. Tavarat myydään aikarajoitetuissa kampanjoissa ja vain jäsenille. Tämän vuoksi voidaan hinnat pitää alhaisina. Jäsenyys on ilmainen, mutta jäsenten lukumäärä on rajoitettu. Vieraile Campadren sivustolla osoitteessa www.campadre.com.

Avainsanat: