Vauvanvaatteet, jotka edistävät lapsesi kehitystä

Little Minds ekologiset vauvanvaatteet on valmistettu stimuloimaan vauvan aistien kehittymistä ja täten myös oppimiskykyä. Nyt voit kokeilla valikoituja vaatteita tästä kokoelmasta puoleen hintaan.

Ostosyhteisö Campadre myy juuri nyt Little Mindsin vauvanvaatteita, jotka on sopeutettu vauvan henkiseen kehitykseen. Idea perustuu tutkimuksiin, jotka osoittavat vauvan eri ikäkausina erottavan eri värejä, muotoja ja rakenteita. Little Minds -kokoelma on suunniteltu stimuloimaan kolmea aistia: näköä, tuntoa ja kuuloa. Vaatteissa on päälleommeltuja "hahmoja", jotka on sopeutettu vastaamaan vauvan henkistä kehitystä. Hahmo on kiinnitetty vaatteeseen kohtaan, joka vastaa vauvan motorista kehitystä. Hahmot ovat erivärisiä ja erimallisia ja niihin on ommeltu sisään rapisevaa paperia. Lähipäivinä on sinulla mahdollisuus ostaa valikoituja Little Minds -tuotteita Campadre.com-sivustolta. Campadre on Skandinavian ensimmäinen ostosyhteisö, joka myy kysyttyjä tuotemerkkejä lyhyissä kampanjoissa. Voidaksesi suorittaa ostoksia sinun tulee olla jäsen. Jäsenyys on ilmainen, mutta jäsenmäärä on rajoitettu. Lue lisää vaatteista www.littleminds.se. Vieraile Campadren sivustolla osoitteessa http://www.campadre.com.

Avainsanat: