Ylellisiä parfyymejä netistä - ainutlaatuisiin hintoihin

Onko seuraavaan lomaan pitkä aika? Nyt voit unohtaa taxfreen ja klikata kotiin suosikkiparfyymisi netin kautta. Nyt löydät ylellisiä parfyymeja sekä naisille että miehille ainutlaatuisiin jäsenhintoihin ostosyhteisö Campadresta.

Viikon kuluessa alkavat kampanjat, joissa on myynnissä Burberryn ja Carolina Herreran suosituimpia tuoksuja jopa 40% osoitteessa Campadre.fi. Ostossivusto on Skandinavian ensimmäinen ”Private shopping club”. Eurooppalainen konsepti, joka pitää sisällään aikarajoitteiset kampanjat vain jäsenille, on viime vuodesta alkaen kasvanut myös Suomessa. Jäsenyys on ilmaista, mutta jäsenten lukumäärä on rajoitettu, jotta korkeatasoisuus säilyy. Vieraile Campadren sivustolla osoitteessa www.campadre.fi. Lehdistökuvat http://www.campadre.fi/press/press-photos/

Avainsanat:

Yrityksestä

Campadre perustettiin marraskuussa 2008 ja se on Skandinavian ensimmäinen ja suurin jäsenyyteen perustuva kampanjasivusto, jolla on yli 150 000 jäsentä. Kesäkuusta 2009 alkaen Campadre on tarjonnut huippumerkkien vaatteita, asusteita, kodinsisustustuotteita ym. jopa 70 % alennuksella normaalista myyntihinnasta Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Tuotteet myydään rajoitetun ajan kestävissä kampanjoissa ja vain jäsenille. Jäsenyys on ilmaista, mutta jäsenten lukumäärä on rajoitettu.