Canal Digital aloittaa MTV3 Total -kanavapaketin jakelun

Report this content

Canal Digital aloittaa MTV MEDIAn uuden MTV3 Total -kanavapaketin jakelun perjantaina 1. joulukuuta. MTV3 Total syntyi aikaisemmin marraskuussa, kun MTV MEDIA laittoi kaikki MTV3 Kanavapaketin ja C More Totalin kanavat yhteen pakettiin.

Canal Digitalin jakelussa MTV3 Totaliin kuuluu jopa 22 eri maksu-tv-kanavaa ja neljästä kanavasta erilliset HD-versiot. MTV3 Totalin ohjelmatarjonta muodostuu elokuvien tv-ensi-illoista, tv-sarjojen ensi-esityksistä, dokumenteista, lasten ohjelmista sekä suosituimmista urheilulajeista (esim. Englannin Valioliiga, UEFA Champions League, jääkiekon MM-kisat, F1 ja hiihtolajien maailmancupit).

– Haluamme tarjota asiakkaillemme parhaan mahdollisimman ohjelmakattauksen ja MTV MEDIAn uusi paketti on yksi markkinoiden mielenkiintoisimmista kokonaisuuksista, kertoo Canal Digitalin myynti- ja markkinointijohtaja Petteri Kaijasilta.

Canal Digital on ensimmäinen maksu-tv-operaattori, jonka kautta MTV3 Total on saatavilla kaikkialla Suomessa.

– Hienoa, että Canal Digital aloittaa jakelun näin nopealla aikataululla. MTV3 Totalin satelliittijakelulla saamme varteenotettavan vaihtoehdon pientaloille maankattavasti, sanoo MTV MEDIA internet- ja kuluttajaliiketoiminnasta vastaava johtaja Jorma Härkönen.

Canal Digital on Pohjoismaiden johtava premium-tv -operaattori, osa norjalaista Telenor-konsernia. Oslossa pääkonttoria pitävällä Canal Digitalilla on tytäryhtiöt Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Jo yli 3 miljoonaa kotitaloutta Pohjoismaissa käyttää Canal Digitalin tv-palveluja. Canal Digital välittää televisiosisältöä satelliitin kautta kaikkiin Pohjoismaihin. Vuodesta 1998 Suomessa toiminut Canal Digital on ensisijaisesti sisällön toimittaja, joka kokoaa, paketoi ja välittää television ohjelmasisältöä. Tarjontamme kattaa yli 80 tv-kanavaa, joista 14 on teräväpiirto- eli HD-kanavia ja yksi pelkästään 3D-sisältöä lähettävä kanava. Markkinoiden monipuolisimman ohjelmatarjonnan lisäksi Canal Digital tarjoaa asiakkailleen televisioteknologian uusimmat innovaatiot ja kehittyneimmät ratkaisut, joista esimerkkeinä mainittakoon ylivertainen kuvan- ja äänenlaatu sekä digiboksien helppokäyttöisyys. Teräväpiirtotekniikan edelläkävijänä Canal Digital aloitti HDTV-lähetykset Suomessa jo vuonna 2005.