Canal Digital Finland mukaan SM-liigan televisiointiin

Tiedote 2.9.2013

Maksu-tv-operaattori Canal Digital Finland kasvattaa kanavatarjontaansa tiistaina 3.9.2013, kun se lisää kanavapalettiinsa muun muassa SM-liigaa yksinoikeudella televisioivan Nelonen Paketin.

Canal Digitalin tarjoama Nelonen Paketti sisältää neljä Nelosen huippukanavaa, Nelonen Primen, Nelonen Nappulan, Nelonen Maailman ja tietysti SM-liigaa televisioivan Nelonen Pro 2 -kanavan.

Pyrimme aina parhaamme mukaan vastaamaan asiakkaidemme toiveisiin ja kysyntään kanavatarjonnassamme. Nelonen Paketti on jo pitkään herättänyt asiakkaissamme mielenkiintoa ja olemme erittäin ylpeitä saadessamme ilmoittaa, että nyt myös me pystymme tarjoamaan asiakkaillemme täydellisen SM-liigakotikatsomon”, kertoo Canal Digital Finlandin toimitusjohtaja John Nordin.

Nelonen Pro 2 -kanavalla esitetään noin neljä runkosarjan ottelua viikossa. Tämän lisäksi kanava televisioi osan pudotuspeleistä sekä tietysti finaaliottelut. Canal Digital tarjoaa asiakkailleen myös ne pudotuspelit, joita ei päällekkäisen esitysajan takia voi esittää Nelonen Pro 2 -kanavalla. Päällekkäin televisioitavien pudotuspelien esitystavasta ilmoitetaan Canal Digitalin asiakkaille myöhemmin.

Satelliitin kautta maksutelevisiokanavia esittävä Canal Digital Finland tarjoaa maksukanavat kaikkialle Suomeen ilman katvealueita.

Lisätietoja:
Anne Hedberg
Acting Sales and Marketing Director, Canal Digital Finland
anne.hedberg@canaldigital.se

+46 76 526 25 65

Canal Digital on Pohjoismaiden johtava premium-tv -operaattori, osa norjalaista Telenor-konsernia. Oslossa pääkonttoria pitävällä Canal Digitalilla on tytäryhtiöt Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Jo yli 3 miljoonaa kotitaloutta Pohjoismaissa käyttää Canal Digitalin tv-palveluja. Canal Digital välittää televisiosisältöä satelliitin kautta kaikkiin Pohjoismaihin. Vuodesta 1998 Suomessa toiminut Canal Digital on ensisijaisesti sisällön toimittaja, joka kokoaa, paketoi ja välittää television ohjelmasisältöä. Tarjontamme kattaa yli 80 tv-kanavaa, joista 14 on teräväpiirto- eli HD-kanavia ja yksi pelkästään 3D-sisältöä lähettävä kanava. Markkinoiden monipuolisimman ohjelmatarjonnan lisäksi Canal Digital tarjoaa asiakkailleen televisioteknologian uusimmat innovaatiot ja kehittyneimmät ratkaisut, joista esimerkkeinä mainittakoon ylivertainen kuvan- ja äänenlaatu sekä digiboksien helppokäyttöisyys. Teräväpiirtotekniikan edelläkävijänä Canal Digital aloitti HDTV-lähetykset Suomessa jo vuonna 2005.

Avainsanat: