Canal Digital tarjoaa viikonloppuna asiakkailleen National Geographic Channelin dokumentteja 3D:nä

Report this content

Canal Digital avaa yhteistyössä National Geographic Channelin kanssa pelkästään 3D-ohjelmistoa esittävän kanavan satelliittiasiakkailleen tänä viikonloppuna, 12.-14.12.2012.

Canal Digital on National Geographic Channelin 3D-tapahtuman ainoa jakelija Suomessa. Laadukkaita dokumentteja sisältävä 3D-kanava avataan kaikille Canal Digitalin satelliittiasiakkaille perjantaina 14.12. klo 19.00 ja suljetaan sunnuntai-maanantai välisenä yönä 17.12. klo 01.00.

Ohjelmisto esitetään tapahtuman ajaksi avattavalla erillisellä 3D-kanavavalla, jonka Canal Digitalin asiakkaat löytävät kanavapaikalta 20.

3D-kattaus koostuu yhteensä kuudesta National Geographic Channelin dokumentista, joita esitetään jatkuvana toistona läpi viikonlopun.

Olemme erittäin innoissamme 3D-yhteistyöstä National Geographic Channelin kanssa. Kanavan laadukkaan dokumenttitarjonnan avulla voimme tarjota jälleen kerran erittäin mielenkiintoista, viihdyttävää ja odotettua 3D-ohjelmistoa asiakkaillemme,” kertoo Canal Digital Finlandin myynti- ja markkinointijohtaja Petteri Kaijasilta.

Viikonlopun 3D-dokumentit National Geographic Channelin 3D-kanavalla:

klo 19.00 Meerkats
klo 20.00 Polar Bears