CapMan Growth nimittää Timo Larjomaan Senior Advisor -tehtävään

CapMan Growth lehdistötiedote
29 toukokuuta 2024 klo. 09:00

CapMan Growth nimittää Timo Larjomaan Senior Advisor -tehtävään

Timo Larjomaa on nimitetty CapMan Growth -tiimin Senior Advisoriksi. Timolla on pitkä kokemus kansainvälisestä pääomasijoitustoiminnasta Intermediate Capital Group:ista (ICG), jossa hän toimi usean vuoden ajan, viimeisimpänä Managing Director, Head of Nordics -roolissa. Tällä hetkellä Timo toimii yksityissijoittajana ja on sijoittajana CapMan Growthin kohdeyhtiöissä Silmäasemassa sekä Fennoassa.

“Timo tuo meille arvokasta osaamista liittyen kansainväliseen liiketoimintaan, isomman kokoluokan yritystoimintaan sekä erityisesti ohjelmistoliiketoimintaan sekä terveydenhuollon palveluihin. Meillä on ollut ilo työskennellä hänen kanssaan jo useissa yhteisissä hankkeissa,” sanoo Antti Kummu, CapMan Growthin Managing Partner.

CapMan Growth on johtava suomalainen kasvusijoittaja, joka tekee merkittäviä vähemmistösijoituksia 10–200 miljoonan euron liikevaihtoa tekeviin yrittäjävetoisiin kasvuyrityksiin. Tarjoamme yrittäjille tapauskohtaisesti osairtautumisen sekä tuemme kasvua ja kansainvälistymisetä. Olemme olleet mukana rakentamassa mm. Coronariaa, Cloud2:sta, Digital Workforcea, Fennoaa, Fluidoa, Neural DSP:tä, Picosunia, Sofigatea, Silmäasemaa sekä Unikieta.

Antti Kummu, Managing Partner, CapMan Growth, +358 50 432 4486

CapManista

CapMan on johtava pohjoismainen aktiivista arvonluontityötä tekevä pääomasijoittaja. Olemme kehittäneet satoja yhtiöitä ja kiinteistöjä ja luoneet merkittävää arvoa yli kolme vuosikymmentä yhtenä pääomasijoitusalan edelläkävijöistä Pohjoismaissa. Hallinnoimme yhteensä 5,7 miljardin euron pääomia ja tavoitteenamme on tarjota houkuttelevia tuottoja ja innovatiivisia ratkaisuja sijoittajille mahdollistamalla muutoksia rahastojemme sijoituskohteissa. Esimerkkinä tästä olemme asettaneet tavoitteita hiilidioksidipäästöjemme vähentämiselle Pariisin ilmastosopimuksen 1,5°C skenaarion mukaisesti ja sitoutuneet nettonollapäästöihin vuoteen 2040 mennessä. Toimimme laajasti listaamattomalla markkinalla paikallisesti erikoistuneiden tiimien kautta. Sijoitusalueemme kattavat kiinteistö-, infrastruktuuri- ja luonnonvarasijoittamisen, sekä vähemmistö- ja enemmistösijoitukset kohdeyhtiöihin. Tarjoamme lisäksi varainhoitoa. Palveluliiketoimintaamme kuuluu hankinta- ja ostotoiminnan palvelut. CapManin palveluksessa on noin 200 ammattilaista Helsingissä, Jyväskylässä, Tukholmassa, Kööpenhaminassa, Oslossa, Lontoossa ja Luxemburgissa. Osakkeemme on listattu Helsingin pörssissä vuodesta 2001 lähtien. Lisätietoja osoitteessa www.capman.com/fi