CapMan järjestää pääomamarkkinapäivän 2022

CapMan Oyj lehdistötiedote
25.8.2022 klo 9.00

CapMan järjestää pääomamarkkinapäivän 2022

CapMan kutsuu sijoittajat, analyytikot ja median edustajat pääomamarkkinapäivään keskiviikkona 7.9.2022. Tilaisuuden suora webcast-lähetys alkaa klo 13.00 ja se päättyy noin klo 16.30.

Pääomamarkkinapäivän aikana CapManin johto antaa ajankohtaista tietoa yhtiön strategiasta, liiketoiminnasta ja toimintaympäristöstä sekä esittelee yhtiön taloudellista kehitystä. Tilaisuus pidetään englanniksi.

Tilaisuudessa esiintyvät:

• Joakim Frimodig, toimitusjohtaja
  • Atte Rissanen, talousjohtaja
  • Anna Olsson, ESG-johtaja
  • Mari Simula, johtaja, rahastosijoittajasuhteet
  • Mika Matikainen, managing partner, CapMan Real Estate
  • Ville Poukka, managing partner, CapMan Infra
  • Antti Kummu, managing partner, CapMan Growth
  • Pia Kåll, managing partner, CapMan Buyout
  • Mikael Falck, johtaja, listaamaton markkina, CapMan Wealth Services

Kaikki esitykset ovat katsottavissa suoran webcast-lähetyksen kautta sekä tallenteena osoitteessa https://capman.videosync.fi/cmd-2022/register. Osallistujat voivat lähettää kysymyksiä kirjallisena etukäteen tai tapahtuman aikana. Esitysmateriaali on saatavilla CapManin verkkosivuilla osoitteessa www.capman.com/cmd tilaisuuden jälkeen.

Linda Tierala, johtaja, viestintä ja sijoittajasuhteet, CapMan Oyj, 040 571 7895, linda.tierala@capman.com

CapMan on johtava pohjoismainen aktiivista arvonluontityötä tekevä pääomasijoittaja. Olemme kehittäneet satoja yhtiöitä ja kiinteistöjä ja luoneet merkittävää arvoa yli kolme vuosikymmentä yhtenä pääomasijoitusalan edelläkävijöistä Pohjoismaissa. Hallinnoimme yhteensä yli 4,8 miljardin euron pääomia ja tavoitteenamme on tarjota houkuttelevia tuottoja ja innovatiivisia ratkaisuja sijoittajille. Olemme sitoutuneita asettamaan tavoitteita hiilidioksidipäästöjemme vähentämiselle Pariisin ilmastosopimuksen mukaisesti. Toimimme laajasti listaamattomalla markkinalla paikallisesti erikoistuneiden tiimien kautta. Sijoitusalueemme kattavat vähemmistö- ja enemmistösijoitukset kohdeyhtiöihin, kiinteistösijoittamisen ja infrastruktuurisijoittamisen. Tarjoamme lisäksi varainhoitoa. Palveluliiketoimintaamme kuuluvat hankinta- ja ostotoiminnan sekä analyysi-, raportointi- ja back office -palvelut. CapManin palveluksessa on noin 180 ammattilaista Helsingissä, Tukholmassa, Kööpenhaminassa, Oslossa, Lontoossa ja Luxemburgissa. Osakkeemme on listattu Helsingin pörssissä vuodesta 2001 lähtien. Lisätietoja osoitteessa www.capman.com/fi