CapMan julkaisee 1-3/2019 osavuosikatsauksen torstaina 25.4.2019 – tiedotustilaisuuden webcast alkaa klo 10.00

CapMan Oyj lehdistötiedote
18.4.2019 klo 9.30

CapMan julkaisee osavuosikatsauksen kaudelta 1.1. – 31.3.2019 torstaina 25.4.2019 n. klo 8.30. Yhtiö esittelee tuloksen klo 10.00 alkavassa tilaisuudessa analyytikoille, institutionaalisille sijoittajille ja lehdistölle järjestettävässä tiedotustilaisuudessa CapManin Helsingin toimistossa osoitteessa Ludviginkatu 6, 00130 Helsinki.

Tiedotustilaisuus on lisäksi seurattavissa suoran webcast-lähetyksen kautta osoitteessa https://capman.videosync.fi/2019-q1. Tilaisuuden kieli on englanti. Tilaisuuden esitys on saatavilla yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://www.capman.com/fi/osakkeenomistajat/taloudelliset-katsaukset/ tilaisuuden jälkeen.

Pyydämme teitä ystävällisesti ilmoittamaan osallistumisesta tiedotustilaisuuteen osoitteeseen mari.kemppi@capman.com. Webcastiin osallistuminen ei vaadi ennakkoilmoitusta.

Tervetuloa!

Linda Tierala, johtaja, viestintä- ja IR, p. 040 571 7895, linda.tierala@capman.com

Webcast: https://capman.videosync.fi/2019-q1

CapMan on johtava pohjoismainen aktiivista arvonluontityötä tekevä pääomasijoittaja. Tarjoamme laajan kirjon sijoitustuotteita ja palveluita. Olemme kehittäneet satoja yhtiöitä ja kiinteistöjä ja luoneet merkittävää arvoa viimeiset 30 vuotta yhtenä pääomasijoitusalan edelläkävijöistä Pohjoismaissa. Palveluksessamme on 120 pääomasijoittamisen ammattilaista ja hallinnoimme yhteensä yli 3 miljardin euron pääomia. Tavoitteenamme on tarjota houkuttelevia tuottoja ja innovatiivisia ratkaisuja sijoittajille. Toimimme laajasti listaamattomalla markkinalla paikallisesti erikoistuneiden tiimien kautta. Nykyiset sijoitusalueemme kattavat kohdeyhtiösijoittamisen, kiinteistösijoittamisen ja infrastruktuurisijoittamisen. Palveluliiketoimintaamme kuuluvat hankinta- ja ostotoiminnan, varainhankinnan sekä analyysi-, raportointi- ja varainhoidon palvelut. www.capman.com/fi