CapMan julkistaa vuoden 2019 tilinpäätöstiedotteen torstaina 30.1.2020 klo 8.30

CapMan Oyj lehdistötiedote
23.1.2020 klo 8.00

CapMan julkistaa vuoden 2019 tilinpäätöstiedotteen torstaina 30.1.2020 klo 8.30

CapMan julkistaa vuoden 2019 tilinpäätöstiedotteen torstaina 30.1.2020 n. klo 8.30. Yhtiö esittelee tuloksen klo 10.00 alkavassa tiedotustilaisuudessa, joka on seurattavissa webcast-lähetyksen kautta osoitteessa https://capman.videosync.fi/2019-q4-results. Tilaisuuden kieli on englanti. Tilinpäätöstiedote sekä tilaisuuden esitys ovat saatavilla yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://www.capman.com/fi/osakkeenomistajat/taloudelliset-katsaukset/ julkistuksen jälkeen.

Analyytikot, institutionaaliset sijoittajat sekä lehdistön edustajat ovat tervetulleita seuraamaan tiedotustilaisuutta CapManin Helsingin toimistossa osoitteessa Ludviginkatu 6 klo 10.00. Pyydämme teitä ystävällisesti ilmoittamaan osallistumisesta tiedotustilaisuuteen osoitteeseen linda.tierala@capman.com. Webcastiin osallistuminen ei vaadi ennakkoilmoitusta.

Linda Tierala, johtaja, viestintä- ja IR, p. 040 571 7895, linda.tierala@capman.com

Webcast:
30.1.2020 klo 10.00

CapMan on johtava pohjoismainen aktiivista arvonluontityötä tekevä pääomasijoittaja. Tarjoamme laajan kirjon sijoitustuotteita ja palveluita. Olemme kehittäneet satoja yhtiöitä ja kiinteistöjä ja luoneet merkittävää arvoa viimeiset 30 vuotta yhtenä pääomasijoitusalan edelläkävijöistä Pohjoismaissa. Hallinnoimme yhteensä yli 3 miljardin euron pääomia ja tavoitteenamme on tarjota houkuttelevia tuottoja ja innovatiivisia ratkaisuja sijoittajille. Toimimme laajasti listaamattomalla markkinalla paikallisesti erikoistuneiden tiimien kautta. Nykyiset sijoitusalueemme kattavat kohdeyhtiösijoittamisen, kiinteistösijoittamisen ja infrastruktuurisijoittamisen. Palveluliiketoimintaamme kuuluvat hankinta- ja ostotoiminnan, varainhankinnan sekä analyysi-, raportointi- ja varainhoidon palvelut. CapManin palveluksessa on noin 140 ammattilaista Helsingissä, Tukholmassa, Kööpenhaminassa, Lontoossa, Moskovassa ja Luxemburgissa. Lisätietoja osoitteessa www.capman.com/fi