Osakkeiden merkintä optio-oikeuksilla 2013B

CapMan Oyj pörssitiedote
11.2.2019 klo 10.00

Osakkeiden merkintä optio-oikeuksilla 2013B

CapMan Oyj:n optio-oikeuksilla 2013B on 1.12.2018 - 22.1.2019 ajanjaksolla merkitty yhteensä 201 803 uutta yhtiön osaketta. Tehtyjen merkintöjen merkintähinta 167 496,49 euroa kirjataan kokonaisuudessaan sijoitetun vapaan oman pääoman rahastoon.

Merkintöjen seurauksena CapMan Oyj:n osakkeiden lukumäärä nousee 147 343 966 osakkeeseen.

Optio-oikeuksien perusteella merkityt osakkeet on rekisteröity kaupparekisteriin 11.2.2019. Uudet osakkeet tuottavat omistajilleen osakkeenomistajan oikeudet rekisteröintipäivästä lähtien.

Osakkeet ovat kaupankäynnin kohteena Nasdaq Helsinki Oy:ssä yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa 12.2.2019 alkaen.

Merkintäaika optio-oikeuksilla 2013B alkoi 1.5.2017 ja päättyy 30.4.2019 ja merkintäaika optio-oikeuksilla 2013C alkoi 1.5.2018 ja päättyy 30.4.2020.

Optio-ohjelman 2013 ehdot ja lisätietoja ovat nähtävissä yhtiön verkkosivuilla osoitteessa http://www.capman.fi

CAPMAN OYJ

Linda Tierala
Päällikkö, viestintä ja sijoittajasuhteet