Froosh-hedelmäsmoothie - Raikkaat uutuudet tuovat kevätauringon huulille

Froosh tuo tammikuussa markkinoille kaksi uutta makua hedelmäsmoothien ystäville; Appelsiini, Porkkana & Inkiväärin sekä Mansikka, Banaani & Guavan, molemmat kätevissä 250 ml lasipulloissa. Lisäaineettomat ja makeuttamattomat Froosh-hedelmäsmoothiet ovat mainioita energian lähteitä, jotka sisältävät runsaasti hedelmien terveellisiä vitamiineja ja kuituja. Runsasravinteisten ja vitamiinipitoisten hedelmien, marjojen ja kasvisten yhdistelmä auttaa pitämään kevätflunssan ja –väsymyksen loitolla ja vie ajatukset jo kohti kesää. Terveellinen smoothie sopii erinomaisesti myös painonhallintaan tai kuntoilijan evääksi.

Froosh Appelsiini, Porkkana & Inkivääri, 250 ml

Appelsiini, Porkkana & Inkivääri on odotettu uutuus, joka sisältää runsaasti appelsiinin C-vitamiinia ja porkkanan karoteenia. Luonnon oma antibiootti inkivääri on yksi luonnon monipuolisimpia lääkkeitä, jolla on tulehduksia ja kipua vähentäviä vaikutuksia. Trendikäs inkivääri on terveellisyytensä ja persoonallisen makuvivahteensa ansiosta noussut yhä useamman suomalaisen suosikiksi juomien ja ruokien maustajana. Se sisältää runsaasti antioksidantteja ja on erinomainen vitamiinin ja mineraalien lähde. Inkiväärin aineenvaihduntaa tehostavan vaikutuksen ansiosta se sopii mainiosti aamu- tai välipalaksi kevätväsymyksen torjuntaan. Froosh-hedelmäsmoothielle inkivääri antaa napakan mausteisen maun.

Ravintosisältö / 100 g

Ainekset: Omena, viinirypäle, appelsiini, porkkana ja inkivääri. Energiaa 230kJ/49 kcal, proteiinia 0,5 g, hiilihydraatteja 11,7 g, rasvaa 0,1 g, kuitua 0,5 g. Ei sisällä lisäaineita, säilöntäaineita eikä lisättyä sokeria. Gluteeniton ja laktoositon.

Froosh Mansikka, Banaani & Guava, 250 ml

Mansikka, Banaani & Guava tuo mukanaan tuulahduksen kesästä. Suomalaisten suosimat mansikka ja banaani saavat seurakseen ripauksen guavan raikasta happamuutta. Guavassa on antioksidanttien ja kivennäisaineiden lisäksi poikkeuksellisen paljon C-vitamiinia. Runsaasti kuitua sisältävä Froosh-hedelmäsmoothie sopii erityisesti kuntoilijan energianlähteeksi ennen treenejä tai palautumiseen treenien jälkeen. Froosh-hedelmäsmoothien sisältämä kuitu on hedelmien ja marjojen liukenevaa kuitua, joka ylläpitää verensokeritasapainoa ja on siksi erinomainen välipala laihduttajalle. Myös ruoansulatus kiittää kuidusta.

Ravintosisältö / 100 g

Ainekset: Omena, mansikka, banaani, guava, aroniamarja, passionhedelmä. Energiaa 215kJ/51 kcal, proteiinia 0,4 g, hiilihydraatteja 11,3 g, rasvaa 0,1 g, kuitua 1,38 g. Ei sisällä lisäaineita, säilöntäaineita eikä lisättyä sokeria. Gluteeniton ja laktoositon.

Froosh-hedelmäsmoothie - pullo terveyttä pullollaan

Kasviksia, hedelmiä ja marjoja tulisi syödä päivittäin vähintään viisi kourallista, useimmilla suomalaisilla määrä jää kuitenkin alle suositusten. Yksi 250 ml pullo Froosh-hedelmäsmoothieta vastaa kahta viidestä päivittäin suositellusta hedelmäannoksesta. Makeuttamattomien Froosh-hedelmäsmoothieiden maku syntyy vain murskatuista hedelmistä ja aidosta hedelmämehusta. Ne ovat mainioita energian lähteitä, jotka sisältävät runsaasti terveellisiä vitamiineja ja kuituja.

Uutuusmakujen myötä Froosh-hedelmäsmoothieiden tuoteperhe sisältää yhteensä kahdeksan eri makuvaihtoehtoa: Mustikka & Vadelma, Mango & Appelsiini, Ananas, Banaani & Kookos, Goji & Acerola, Kiivi & Omena, Persikka & Passionhedelmä sekä uutuudet Appelsiini, Porkkana & Inkivääri ja Mansikka, Banaani & Guava. Kaikki maut saatavilla 250 ml kierrätettävissä lasipulloissa, Mango & Appelsiini, Mustikka & Vadelma, Ananas, Banaani & Kookos ja Mansikka, Banaani & Guava myös 750 ml pulloissa. Suositellaan säilytettäväksi viileässä ja nautittavaksi kylmänä. Säilyvyys 250 ml avattuna jääkaapissa vuorokauden, 750 ml avattuna jääkaapissa neljä (4) vuorokautta.

Froosh-hedelmäsmoothieiden säilyvyys on markkinoiden parhaimmistoa (9 kuukautta), ja täysin ilman säilöntäaineita. Juoma sopii myös laktoosittomaan ja gluteenittomaan ruokavalioon.

Saatavuus: Hyvin varustellut päivittäistavarakaupat, tukkuliikkeet, kioskit, kahvilat, ravintolat sekä huoltoasemat ympäri maan.

Suositushinta: Vähittäiskaupassa 250 ml pulloille on € 2,50 – 3,50 ja 750 ml pulloille € 4,00 – 5,00.

Lisätiedot:

Froosh Oy, Country Manager Teemu Nurhonen, 050 4010 114, teemu.nurhonen@froosh.fi, www.froosh.fi

Tuotenäytteet:

iris.leino@froosh.fi

Painokelpoiset kuvat toimitukselliseen käyttöön ladattavissa:

Kuvat ja tiedustelut myös:

Viestintätoimisto Caprice Consulting Oy, Sari Selkälä, 040 775 8804, sari@capriceconsulting.fi

Froosh Oy on hedelmäsmoothieiden maahantuontiin, myyntiin ja markkinointiin keskittyvä yritys. Se on ruotsalaisen Froosh AB:n tytäryritys. Froosh perustettiin Ruotsissa vuonna 2004, ja se on tänä päivänä Pohjoismaiden markkinajohtaja smoothiekategoriassa. Yrityksellä on maakohtaiset myynti- ja markkinointiorganisaatiot kaikissa Pohjoismaissa, ja sen tuotteita myydään kaikkiaan jo yli kymmenessä maassa. Suomessa Froosh on nopeimmin kasvava smoothiebrandi ja on saavuttanut merkittävän markkina-aseman. Froosh-smoothiet sisältävät ainoastaan  hedelmää ja marjoja,  eivät lainkaan keinotekoisia lisä- tai väriaineita, säilöntäaineita tai lisättyä sokeria.