Froosh-hedelmäsmoothiella rantakuntoon

- Persikka & passionhedelmä on kevään kiehtova uutuusmaku

Froosh Persikka & Passionhedelmä 250 ml on Froosh-hedelmäsmoothien kiehtova uutuusmaku. Persikka & Passionhedelmä -smoothien lanseeraus on osa Frooshin keväällä käynnistyvää ”beach body ready” -kampanjaa. Froosh haluaa olla osaltaan auttamassa hyvinvoinnistaan huolehtivia kuluttajia jokakeväisessä projektissa, rantakuntoon pääsemisessä.

” Froosh-smoothie on helppo nauttia terveellisenä välipalana ja vaikka ennen tai jälkeen treenien. Beach body ready -juomaksi hedelmäsmoothiet sopivat mainiosti, sillä ne ovat 100-prosenttisesti vain hedelmiä ja marjoja eivätkä sisällä yhtään lisättyä sokeria”, vinkkaa Frooshin Country Manager Teemu Nurhonen.

Froosh-smoothien säilyvyys on markkinoiden parhaimmistoa (9 kuukautta), ja täysin ilman säilöntäaineita. Yksi 250 ml pullo vastaa kahta viidestä päivittäin suositellusta hedelmäannoksesta. Juoma sopii myös laktoosittomaan ja gluteenittomaan ruokavalioon.

"Persikka ja passionhedelmä ovat makuja, jotka ovat olleet kuluttajien toivelistalla pitkään. Froosh tuo tämän kiehtovan makuyhdistelmän ensimmäisenä smoothiebrändinä markkinoille. Kuluttajatutkimuksissamme erinomaisesti menestynyt pehmeänraikas uutuussmoothie tulee varmasti olemaan alkavan kevään ja kesän suosikki,” Nurhonen kertoo.

Froosh Persikka & Passionhedelmä 250 ml tulee valtakunnallisesti myyntiin huhtikuun alussa. Tuotteen ennakkolanseeraus Stockmanneilla maaliskuun alusta lähtien. Froosh-tuotteiden suositushinta vähittäiskaupassa 250 ml pulloille on € 2,50 – 3,50 ja 750 ml pulloille € 4,00 – 5,00.

Froosh-tuotteita vähittäismyyvät K-Citymarket, K-Supermarket, K-Market, K-liikenneasemat, Prisma, S-Market, Siwa, Valintatalo, Stockmann, R-Kioski, ABC-liikennemyymälät sekä muut hyvin varustellut vähittäiskaupat, huoltamot, kioskit ja kahvilat. Tukkumyynti Kespro, Meira Nova, Metro Tukku ja Heinon Tukku.

Froosh-tuotteet ovat saatavilla kierrätettävissä lasipulloissa, kahdessa eri pullokoossa. Tuoteperheessä on uutuuden myötä yhteensä kuusi eri makuvaihtoehtoa: Mustikka & Vadelma, Mango & Appelsiini, Ananas, Banaani & Kookos, Goji & Acerola, Kiivi & Omena sekä uutuutena Persikka & Passionhedelmä.

Kaikki kuusi makua saatavilla 250 ml pulloissa. Lisäksi kolme makua saatavilla myös 750 ml pullossa: Mustikka & Vadelma, Mango & Appelsiini, Ananas, Banaani & Kookos. Suositellaan säilytettäväksi viileässä ja nautittavaksi kylmänä. Säilyvyys 250 ml avattuna jääkaapissa vuorokauden, 750 ml avattuna jääkaapissa neljä (4) vuorokautta.

Ravintosisältö / 100 ml:

UUTUUS! Persikka & Passionhedelmä

Energiaa 239 kJ/ 56 kcal, proteiinia 0,6 g, hiilihydraatteja 12,1 g, rasvaa 0,2 g.

Mustikka & Vadelma

Energiaa 249 kJ/ 59 kcal, proteiinia 0,5 g, hiilihydraatteja 13,5 g, rasvaa 0,1 g.

Mango & Appelsiini

Energiaa 235 kJ/ 55 kcal, proteiinia 0,5 g, hiilihydraatteja 12,6 g, rasvaa 0,1 g.

Ananas, Banaani & Kookos
Energiaa 354 kJ/ 84 kcal, proteiinia 0,9 g, hiilihydraatteja 13,6 g, rasvaa 2,6 g.

Goji & Acerola

Energiaa 263 kJ/ 61 kcal, proteiinia 0,6 g, hiilihydraatteja 14,1 g, rasvaa 0,2 g.

Kiivi & Omena

Energiaa 228 kJ/ 54 kcal, proteiinia 0,5 g, hiilihydraatteja 11,2 g, rasvaa 0,2 g.

Froosh Oy, Country Manager Teemu Nurhonen, 050 4010 114, teemu.nurhonen@froosh.fi, www.froosh.fi

Painokelpoiset kuvat toimitukselliseen käyttöön ladattavissa:

Kuvat ja tiedustelut myös:

Viestintätoimisto Caprice Consulting Oy, Sari Selkälä, 040 775 8804, sari@capriceconsulting.fi

Ajankohtaista:

Froosh – smoothiemarkkinoiden testivoittaja

Tanskassa Michelin-kokeista koostunut raati palkitsi Frooshin Skandinavian parhaana valmispakattuna hedelmäsmoothiena Børsen Taste Award –palkinnolla.

Froosh Oy on hedelmäsmoothieiden maahantuontiin, myyntiin ja markkinointiin keskittyvä yritys. Se on ruotsalaisen Froosh AB:n tytäryritys. Froosh perustettiin Ruotsissa vuonna 2004, ja se on tänä päivänä Pohjoismaiden markkinajohtaja smoothiekategoriassa. Yrityksellä on maakohtaiset myynti- ja markkinointiorganisaatiot kaikissa Pohjoismaissa, ja sen tuotteita myydään kaikkiaan jo yli kymmenessä maassa. Yrityksen tuotanto sijaitsee Tingsrydissä, Ruotsissa ja pääkonttori Kööpenhaminassa, Tanskassa. Froosh-smoothiet sisältävät ainoastaan  hedelmää ja marjoja,  eivät lainkaan keinotekoisia lisä- tai väriaineita, säilöntäaineita tai lisättyä sokeria.