Froosh-hedelmäsmoothiella rantakuntoon   – Persikka & passionhedelmä on kevään kiehtova uutuusmaku

Pohjoismaiden johtava smoothiebrändi Froosh tuo keväällä markkinoille uuden raikkaan maun.

"Persikka ja passionhedelmä ovat olleet kuluttajien toivelistalla pitkään. Froosh tuo tämän kiehtovan makuyhdistelmän ensimmäisenä smoothiebrändinä markkinoille. Kuluttajatutkimuksissamme erinomaisesti menestynyt pehmeänraikas uutuussmoothie tulee varmasti olemaan alkavan kevään ja kesän suosikki,” Frooshin Country Manager Teemu Nurhonen kertoo.

Persikka & Passionhedelmä -smoothien lanseeraus on osa Frooshin keväällä käynnistyvää ”beach body ready” -kampanjaa. Froosh haluaa olla osaltaan auttamassa hyvinvoinnistaan huolehtivia kuluttajia jokakeväisessä projektissa, rantakuntoon pääsemisessä.

Beach body ready” – juomaksi hedelmäsmoothiet sopivat mainiosti, pullollinen murskattua hedelmää sisältää alle 200 kaloria. Kätevä pakkaus on helppo pitää mukana ja nauttia terveellisenä välipalana tai vaikka treenien jälkeen,” vinkkaa Nurhonen.

Maku syntyy 100 % puhtaasti hedelmistä ja marjoista. Froosh-smoothien säilyvyys on markkinoiden parhaimmistoa (9 kuukautta), ja täysin ilman lisättyä sokeria ja säilöntäaineita. Yksi 250 ml pullo vastaa kahta viidestä päivittäin suositellusta hedelmäannoksesta.

Juoma sopii myös laktoosittomaan ja gluteenittomaan ruokavalioon. Makuvaihtoehtoja on kuusi; mustikka-vadelma, mango-appelsiini, ananas-banaani-kookos, goji-acerola, kiivi-omena sekä uutuutena persikka-passionhedelmä. Saatavilla kierrätettävissä lasipulloissa kahdessa eri pullokoossa: mango-appelsiini, mustikka-vadelma sekä ananas-banaani-kookos myös 750 ml pullossa.

Persikka & Passionhedelmä tulee valtakunnallisesti myyntiin huhtikuun alussa. Tuotteen ennakkolanseeraus Stockmanneilla maaliskuun alusta lähtien.

Suositushinta vähittäiskaupassa € 2,50 – 3,50, 750 ml pulloille € 4,00 – 5,00. Suositellaan säilytettäväksi viileässä ja nautittavaksi kylmänä. Säilyy avattuna jääkaapissa vuorokauden.

Froosh-tuotteita vähittäismyyvät K-Citymarket, K-Supermarket, K-Market, Prisma, S-Market, Siwa, Valintatalo, Stockmann, R-Kioski, ABC-liikennemyymälä sekä muut hyvin varustellut vähittäiskaupat. Tukkumyynti Kespro, Meira Nova, Metro Tukku ja Heinon Tukku.

Ravintosisältö/100 ml:
Energiaa 56 kJ/239 kcal, proteiinia 0,6 g, hiilihydraatteja 12,1 g, rasvaa 0,2 g.

100 ml sisältää lähes puolet päivän hedelmätarpeesta.

Froosh Oy, Country Manager Teemu Nurhonen, 050 4010 114,teemu.nurhonen@froosh.fi, www.froosh.fi

Painokelpoiset kuvat toimitukselliseen käyttöön ladattavissa:

Kuvat ja tiedustelut myös:

Viestintätoimisto Caprice Consulting Oy, Sari Selkälä, 040 775 8804, sari@capriceconsulting.fi

Ajankohtaista:

Froosh – smoothiemarkkinoiden testivoittaja

Tanskassa Michelin-kokeista koostunut raati palkitsi Frooshin Skandinavian parhaana valmispakattuna hedelmäsmoothiena Børsen Taste Award –palkinnolla.

Froosh Oy on hedelmäsmoothieiden maahantuontiin, myyntiin ja markkinointiin keskittyvä yritys. Se on ruotsalaisen Froosh AB:n tytäryritys. Froosh perustettiin Ruotsissa vuonna 2004, ja se on tänä päivänä Pohjoismaiden markkinajohtaja smoothiekategoriassa. Yrityksellä on maakohtaiset myynti- ja markkinointiorganisaatiot kaikissa Pohjoismaissa, ja sen tuotteita myydään kaikkiaan jo yli kymmenessä maassa. Yrityksen tuotanto sijaitsee Tingsrydissä, Ruotsissa ja pääkonttori Kööpenhaminassa, Tanskassa. Froosh-smoothiet sisältävät ainoastaan  hedelmää ja marjoja, eivät lainkaan keinotekoisia lisä- tai väriaineita, säilöntäaineita tai lisättyä sokeria.