Froosh uutuuksissa eksoottisia hedelmiä ja tuttuja vihanneksia

Froosh tuo vuoden alussa markkinoille kolme uutta makua; Pinaatti & Kookos, Punajuuri & Mustaherukka ja Karambola & Yuzu. Uudet makuyhdistelmät laajentavat hedelmäsmoothieiden valikoimaa. Runsasravinteisten ja vitamiinipitoisten hedelmien, marjojen ja kasvisten yhdistelmät ovat täysin lisäaineettomia ja makeuttamattomia luonnollisen energian lähteitä.

Froosh panostaa terveellisten hedelmien ja marjojen rinnalla kasvavaan vihannestrendiin. Tämä näkyy kahdessa vuoden 2015 uutuusmaussa; Pinaatti & Kookos sekä Punajuuri & Mustaherukka. Kahden vihannessmoothien lisäksi Froosh-valikoima täydentyy 100 % hedelmäsmoothiella, raikkaan eksoottinen Karambola & Yuzu sisältää reilusti trooppisia superhedelmiä.

Froosh Pinaatti & Kookos, 250 ml

Pinaatti & Kookos on varsinainen vitamiinipommi, joka sisältää runsaasti antioksidantteja. Pinaatti on luonnollinen raudan ja K-vitamiinin lähde. Terveellisen pinaatin ja täyteläisen kookoksen yhdistelmä sopii erityisesti kuntoilijan välipalaksi. Uutuusmoothien herkullinen makuyhdistelmä on myös lasten ja nuorten mieleen. Saatavilla myös 750 ml pullossa.

Ainesosat 250 ml: 1 omena, ½ kiiviä, ¼ banaania, pinaattia 7 %, 1/5 valkoista guavaa, limemehua, kookosmaitoa 2 %, yuzua 1 %, luonnollista saffloriuutetta ja spiruliina tiivistettä.

Froosh Punajuuri & Mustaherukka, 250 ml

Punajuuri & Mustaherukka uutuus yhdistää maukkaasti kaksi nykytrendiä, pohjoisen terveelliset marjat sekä vihannekset. Runsaan C-vitamiinipitoisuuden lisäksi siinä on monipuolisesti kivennäisaineita kuten kaliumia, kalsiumia, magnesiumia, rautaa ja sinkkiä. Punajuuressa on myös runsaasti A-, E-, C- ja B-ryhmän vitamiineja. Herkullinen uutuusmaku piristää mukavasti pimeimmän talven keskellä. Saatavilla myös 750 ml pullossa.

Ainesosat 250 ml: 9 viinirypälettä, 1/3 banaania, ½ omena, 10 mustaherukkaa (13 %), 4 kirsikkaa, punajuurimehua 5 %.

Froosh Karambola & Yuzu, 250 ml

Karambola & Yuzu on raikkaan eksoottinen uutuusmaku, joka sisältää runsaasti trooppisia superhedelmiä. Karambolan ja Yuzun lisäksi makua antavat mango, persikka, ananas ja aprikoosi. Uutuus vastaa niiden kuluttajien toiveeseen, jotka vierastavat banaanin makua tai ovat allergisia banaanille. Hedelmäisen raikas Karambola & Yuzu on makutestien ehdoton menestyjä, jota myös lapset rakastavat.

Ainesosat 250 ml: ½ appelsiini, ½ omena, ¼ mango, 1/5 persikka, ¼ karambola (5 %), ananasta 5 %, guanabanaa 5%, ¼ aprikoosi, yuzumehua 1 %, limemehua.

100 % hedelmiä, marjoja ja vihanneksia - ei mitään lisättyä

Aivan kuten muutkin Froosh tuotteet, myös vuoden 2015 uutuudet sisältävät 100 % hedelmiä, marjoja ja vihanneksia. Ne eivät sisällä lisättyä sokeria, väriaineita tai muitakaan lisäaineita. Ne sopivat myös gluteenittomaan ja laktoosittomaan ruokavalioon.

Froosh hedelmäsmoothieiden säilyvyys on markkinoiden parhaimmistoa (9 kuukautta), ja se syntyy täysin ilman mitään säilöntä- tai lisäaineita. Suositellaan säilytettäväksi viileässä ja nautittavaksi kylmänä. Säilyvyys 250 ml avattuna jääkaapissa vuorokauden, 750 ml avattuna jääkaapissa neljä (4) vuorokautta. Uutuudet ovat myynnissä tutuissa Froosh lasipulloissa, jotka kuuluvat Palpan pullonpalautusjärjestelmään ja niistä saa 0,10 € pantin palautuksen yhteydessä.

Saatavuus: Tammikuusta 2015 alkaen hyvin varustellut päivittäistavarakaupat, tukkuliikkeet, kioskit, kahvilat, ravintolat sekä huoltoasemat ympäri maan.

Suositusvähittäishinta: 250 ml pulloille on € 2,50 – 3,50 ja 750 ml pulloille € 4,00 – 5,00.

Toimittaja, hedelmäsmoothie-testi suunnitteilla? Jos suunnittelette mediassanne hedelmäsmoothie-tuotetestauksia, toimitamme mielellämme Froosh hedelmäsmoothieita testiin.

Lisätiedot ja tuotenäytteet:

Froosh Oy, Iris Leino, 0400 887 787, iris.leino@froosh.fi, www.froosh.fi

Kuvat ja tiedustelut myös:

Viestintätoimisto Caprice Consulting, Sari Selkälä, 040 775 8804, sari@capriceconsulting.fi

Froosh Oy on hedelmäsmoothieiden maahantuontiin, myyntiin ja markkinointiin keskittyvä yritys. Se on ruotsalaisen Froosh AB:n tytäryritys. Froosh perustettiin Ruotsissa vuonna 2004, ja se on tänä päivänä Pohjoismaiden markkinajohtaja smoothiekategoriassa. Yrityksellä on maakohtaiset myynti- ja markkinointiorganisaatiot kaikissa Pohjoismaissa, ja sen tuotteita myydään kaikkiaan jo yli kymmenessä maassa. Suomessa Froosh on nopeimmin kasvava smoothiebrandi ja on saavuttanut merkittävän markkina-aseman. Froosh hedelmäsmoothiet sisältävät ainoastaan hedelmää, marjoja ja vihanneksia, eivät lainkaan keinotekoisia lisä- tai väriaineita, säilöntäaineita tai lisättyä sokeria.