KP-Tekno Oy ja Ville Haapasalo yhteistyöhön Venäjän markkinoilla

Puzer-keskuspölynimureita valmistava KP-Tekno Oy ja näyttelijä Ville Haapasalo ovat aloittaneet markkinointiyhteistyön Venäjällä. Yhteistyö käynnistyi Moskovan Mosbuild rakennusmessuilla huhtikuun alussa keskuspölynimureita villemäisesti esittelevällä videolla. Videon on toteuttanut markkinointiviestintätoimisto Zeeland East Oy, jonka hallituksen puheenjohtajana Haapasalo toimii.

KP-Teknon strateginen päätös panostaa Venäjän kasvaville asuntomarkkinoille tehtiin runsas vuosi sitten.

Myyntimme Venäjällä on lähtenyt hyvin käyntiin, meillä on jälleenmyyjiä jo useissa suurissa kaupungeissa. Tuotteen tunnettuus suurilla markkinoilla on kuitenkin suuri haaste. Mieleeni tuli uutinen erään suomalaisen venemerkin saamasta julkisuudesta, kun silloinen pääministeri kalasti sen kannelta. Siitä ajatus yhteistyöstä Ville Haapasalon kanssa syntyi. Ville on Venäjällä erittäin tunnettu henkilö, ja hänen saamisensa mukaan markkinoimaan Puzeria on meille todellinen onnenpotku”, kertoo KP-Tekno Oy:n toimitusjohtaja Kari Kakko.

Olin heti valmis edistämään aitojen suomalaisten tuotteiden tunnettuutta Venäjällä. On hienoa voida auttaa suomalaisia yrityksiä Venäjän vaativilla markkinoilla”, vahvistaa Ville Haapasalo.

KP-Tekno Oy on toimialan ainoa suomalaisomisteinen yritys, jonka tuotteet valmistetaan Suomessa. Yritys on tehnyt voimakkaita panostuksia kehittäessään uudentyyppisiä pölypussillisia keskuspölynimureita, joissa yhdistyvät keskuspölynimurin ja perinteisen pölynimurien parhaat puolet. Venäjän markkinoilla yritys tavoittelee merkittävää kasvua nykyiseen liikevaihtoonsa, myynnillisesti vähintään Suomen osuutta vastaavaa myyntiä.

Lisätiedot:

KP-Tekno Oy, toimitusjohtaja Kari Kakko, Puh. 050 577 4220, kari.kakko@puzer.fi

Painokelpoiset kuvat toimitukselliseen käyttöön: http://www.puzer.fi/wordpress/yritys/mediakirjasto/

Puzer video: http://www.youtube.com/watch?v=4msfAx0icog

Puzer-tuotemerkillä myytävä keskuspölynimuri on Suomen suosituin keskuspölynimurimerkki. KP-Tekno on perustettu vuonna 1989, ja sen liikevaihto 2012 oli noin 2 M€. KP-Teknon tuotanto-, varasto- ja toimistotilat sijaitsevat Kirkkonummen Masalassa. KP-Tekno Oy on osa suomalaista Stephen Industries Inc Oy –konsernia.

KP-Tekno ja Ville Haapasalo yhteistyöhön Venäjän markkinoilla.
Ville Haapasalo markkinointiyhteistyöhön Puzer keskuspölynimureiden kanssa Venäjän markkinoilla.