Lehdistökutsu

Better Business international kutsuu Sinut 22.11. järjestettävään monikulttuurisen johtamisen seminaariin tiistaina 22.11. klo 14.00 – 17.00. Hotel Klaus K, kokoustila Rake-sali, Bulevardi 2-4, 00120 Helsinki.

Hyvä toimittaja,

90 % liikesuhteissa syntyvistä konflikteista johtuu kulttuurien välisistä eroista. Kaksi kolmasosaa ihmisen persoonallisuudesta, käyttäytymisestä ja tavasta käyttää kieltä pohjautuu siihen kulttuuriin ja niihin arvoihin, joiden vaikutuspiirissä hän on kasvanut. Viestintä on vahvasti sidoksissa kulttuuriin, koska itsensä ilmaiseminen tapahtuu pääosin omasta kulttuurista ulospäin.

Tilaisuudessa pureudutaan monikulttuurisen viestinnän kysymyksiin, jaetaan aiheeseen liittyvää tietoa ja kokemuksia sekä tarjotaan mahdollisuus kysymyksiin ja keskusteluun. Interaktiivisessa seminaarissa puhujina ovat Senior Consultant Elisabeth Brage ja Annika Berge. Seminaari on englanninkielinen.

Seminaari on suunnattu ennen kaikkea johtavassa asemassa oleville sekä kansainvälisten tehtävien, rekrytoinnin ja niihin liittyvien HR tehtävien parissa työskenteleville. Toimittajana sinulla on mahdollisuus osallistua tilaisuuteen ja päästä mukaan ajankohtaiseen aiheeseen ja keskusteluun.

Halutessasi voit myös varata haastatteluaikaa ennen seminaaria BBi:n edustajilta:

Patrik Parnfors, CEO BBi Group (haastattelukieli ruotsi tai englanti) tai Kari Selkälä, Country Manager BBi Finland (haastattelukieli suomi, ruotsi tai englanti).

Lämpimästi tervetuloa!

Kari Selkälä

Country Manager, Better Business international

www.bbi-finland.fi

Ilmoittauduthan 17.11. mennessä Viestintätoimisto Caprice Consulting: sari@capriceconsulting.fi, puh. 010 320 2650, saat samalla henkilökohtaisen kutsun ja ohjelman.

Better Business international (BBi) on kansainvälinen viestintäyritys, joka tarjoaa kielikoulutusta, kielitaitomittauksia, monikulttuurikoulutusta ja käännöspalveluita. Yrityksellä on alalta yli 25 vuoden kokemus, toimipisteitä Pohjoismaissa ja Espanjassa. BBi Finland tarjoaa valmennusta kansainvälisessä ympäristössä toimiville esimiehille ja johtajille sekä ulkomailla työskenteleville suomalaisille ja Suomessa työskenteleville ulkomaalaisille.

Monikulttuurisen johtamisen seminaari 22.11.2011 klo 14.00 - 17.00 Hotel Klaus K, kokoustila Rake-sali, Bulevardi 2-4, 00120 Helsinki.