Rustholli-ketju laajenee Tampereelle

Kaksi uutta Rustholli-yrittäjää aloittaa toiminnan elokuussa

Kodin sisäpuolisiin remontteihin erikoistunut Rustholli-ketju kasvaa. Keväällä käynnistyneen uusien franchising-yrittäjien rekrytoinnin tuloksena kaksi yksikköä avataan Tampereella kahden uuden Rustholli-yrittäjän voimin.

Kevään yrittäjärekrytointi poiki paljon hyviä hakemuksia. Olemme tyytyväisiä, että pääsimme valitsemaan suuresta joukosta kaksi parasta yrittäjää, jotka aloittavat Tampereen talousalueella”, iloitsee Rustholli Remontit Oy:n toimitusjohtaja Jarmo Sassali.

Tampereen seutu lähikuntineen muodostaa runsaan 140 000 kotitalouden markkinat. Alueella on paljon paitsi uutta, mutta myös erityisen paljon Rusthollia kiinnostavaa, parhaassa korjausiässä olevaa rakennuskantaa.

Valitsimme Tampereen, koska se on pääkaupunkiseudun jälkeen ehdottomasti potentiaalisin talousalue. Kahden uuden yrittäjän ansiosta pystymme tarjoamaan koko talousalueen asukkaille avaimet käteen –remontteja aikatakuulla. Rustholli-ketjun antama tuki voidaan kohdistaa maantieteellisesti samalle alueelle. Käynnistysvaiheessa ketjun vahva panostus alueelle on erittäin tärkeää aloittaville yrittäjille”, perustelee Sassali.

Tampereen Rustholli-yrittäjinä aloittavat Kari Kukkoaho ja Timo Raivio. Molemmille remonttityöt ovat tuttuja, mutta aikaisempaa yrittäjätaustaa alalta ei ole. Uudet yrittäjät kokevat Rusthollin vahvana brändinä. Rustholli-yrittäjäksi ryhtymisessä vakuutti brändin lisäksi ketjun toiminnan tarkkaan mietityt toimintamallit. Yrittäjänä ei tarvitse rakentaa kaikkea alusta, vaan pystyy keskittymään itse toimintaan. Tuki- ja taustaverkoston luominen olisi kovan työn takana yksin aloittavalle yrittäjälle.

Tulemme varmasti tekemään tiivistä yhteistyötä markkinoinnin ja paikallisten yhteistyökumppanien kanssa. Tämä näkyy myös asiakkaillemme palveluna ja toiminnan tehokkuutena. Kun tukiverkostona toimii paitsi ketju, myös toiset yrittäjät, on itselläänkin luottamuksellinen olo toiminnan käynnistämiseen”, kertovat tuoreet Rustholli-yrittäjät.

Lisätietoja:

Rustholli Remontit Oy

Jarmo Sassali, toimitusjohtaja, puh. 040 595 6425, jarmo.sassali@rustholli.fi

Kuvia toimitukselliseen käyttöön http://www.rustholli.fi/yritys/media

Rustholli-ketju on erikoistunut kodin sisäpuolisiin remontteihin. Ketjun liikevaihto 2013 oli 3,3 M€, ja se työllistää 30 rakennusalan ammattilaista. Remontit toteutetaan avaimet käteen -periaatteella, jolloin asiakas saa yhdellä sopimuksella kaikki remonttiin liittyvät palvelut sekä materiaalit. Rustholli-brändi on syntynyt vuonna 1997 ja sen nimissä on tehty jo yli 16.000 kodin remonttia.

Tampereen Rustholli-yrittäjinä aloittavat Kari Kukkoaho ja Timo Raivio.