Silmälasit puhtaaksi ilman huuhtelua tai kuivausta

KIRKAS Puhdistuspyyhe on kertakäyttöinen kosteuspyyhe, joka soveltuu kaikentyyppisille silmälaseille, myös kalvopintaisille linsseille. Puhdistus on helppoa ja nopeaa, yhdellä pyyhkeellä sipaisee puhtaaksi kahdet lasit tai vaikkapa silmälasit ja kännykän näytön.

KIRKAS Puhdistuspyyhe on silmälasien puhdistukseen suunniteltu, rasvaa irrottava, antistaattinen ja nukkaamaton kosteuspyyhe kaikentyyppisille silmälaseille, myös kalvopintaisille linsseille. Puhdistuspyyhe jättää laseihin kirkkaan ja kuivan pinnan ilman erillistä huuhtelua tai kuivausta.

Puhdas linssi – kirkas näkö

Silmälasit ovat alttiina erilaisille epäpuhtauksille kuten hielle, kyynelnesteelle, ruoan valmistuksessa käytettyjen aineiden roiskeille ja ilman epäpuhtauksille. Silmälasien säännöllisestä puhtaudesta huolehtiminen vaikuttaa suoraan niiden käyttöikään.

Linssiä puhdistettaessa täytyy aina tarkistaa, ettei linssin pinnassa ole kovia hiukkasia, jotka voivat naarmuttaa linssiä. Tavallisesti käytetty talouspaperi on liian kuiva ja voi aiheuttaa linssin pinnan vahingoittumista. Mukana kulkeva mikrokuituliina taas kerää itseensä rasvaa ja epäpuhtauksia ja on pitkään käytettynä epähygieeninen. Astianpesuaine on tehokas, mutta voi sisältää ihoa ja käsiä suojaavia öljyjä, joista jää linsseihin sateenkaarikuviota ja heijastuksia. Astianpesuainetta ei suositella myöskään erityispinnoitetuille linsseille.

KIRKAS Puhdistuspyyhe irrottaa tehokkaasti linssin pinnalta rasvaa ja epäpuhtauksia. Linssin pinta kuivuu nopeasti ja erillistä kuivausliinaa ei tarvita. Puhdistuspyyhkeen kevyen raikas tuoksu ja tehokas koostumus tekevät siitä miellyttävän käyttää. Lopputuloksena on heti kirkkaan puhtaat linssit.

Aina kätevästi mukana

KIRKAS Puhdistuspyyhe on helppo pitää mukana. Pieni, yksittäispakattu puhdistuspyyhe mahtuu vaikka lompakkoon tai taskuun. 30 kappaleen pakkaus on kätevä jakaa kotiin, autoon ja työpaikalle eli kaikkialle, missä tarvitaan nopeaa ja helppoa tapaa puhdistaa lasit.

KIRKAS Puhdistuspyyhe on tehokas ja edullinen tapa huolehtia silmä- ja aurinkolasien sekä pienten näyttöjen kirkkaudesta ja käyttömukavuudesta.

Tiesitkö että:

• Suomessa on noin 3 miljoonaa silmälasien käyttäjää.
  • 50-vuotta täyttäneistä lähes kaikki (99%) käyttävät silmälaseja.
  • 6/10:stä silmälasien käyttäjästä pitää silmälaseja jatkuvasti.
  • Yhä useammalla suomalaisella on useammat kuin yhdet lasit, miehillä 1,94 lasit per silmälasien käyttäjä, naisilla 1,76 lasit. 20 %:lla lasien käyttäjistä on kolmet tai useammat lasit käytössä.
  • Reilu kolmannes silmälasien käyttäjistä ostaa vuosittain uudet lasit.
  • 52 % suomalaisista käyttää aurinkolaseja.
  • 21 % naisista, 12 % miehistä käyttää aurinkolaseja vahvuuksilla.*

Lisätiedot:

Smart Products Oy, toimitusjohtaja Leif Karlsson, 09-737 017, info@smartproducts.fi, www.kirkaspyyhe.fi

Kuvia toimitukselliseen käyttöön: http://www.kirkaspyyhe.fi/media. Kuvatiedustelut myös Viestintätoimisto Caprice Consulting Oy, Sari Selkälä 040 775 8804, sari@capriceconsulting.fi

* Silmälasien käyttötutkimus: Optisen alan tiedotuskeskus syksy 2011.

Tuotetiedot:

30 kappaleen pakkauksen suositushinta 3,90 €, myynnissä Prismat, Citymarketit, apteekit, Optikko-liikkeet sekä KIRKAS-verkkokauppa http://www.kirkas.eu/

KIRKAS puhdistuspyyhkeen valmistuttaja ja markkinointi Suomessa Smart Products Oy.