Uusi Froosh Shorty – kokoaan suurempi hedelmäsmoothie

Suomen hedelmäsmoothiemarkkinoita nopeimmin valloittava Froosh tuo kesäksi tuttujen lasipullojen rinnalle kaksi suosikkimakua kätevän kokoisissa pikku pakkauksissa. Täysin uudenlaiseen nestekartonkitölkkiin pakattu Froosh Shorty on pienestä koostaan huolimatta täyttä tavaraa -  100 % hedelmää ja marjaa, ei mitään lisättyä.

Terveellinen hedelmäsmoothie sopii erinomaisesti kesäreissaajan evääksi. Näppärä 150 ml:n nestekartonkitölkki kulkee kevyesti mukana ja mahtuu pienenkin kesämatkailijan käteen. Käytön jälkeen tölkki voidaan lajitella pahvinkeräykseen. Uutuuspakkauksilla on Froosh hedelmäsmoothieille tuttuun tapaan yhdeksän kuukauden säilyvyys, ja täysin ilman säilöntäaineita. Makeuttamattomien Froosh hedelmäsmoothieiden maku syntyy vain murskatuista hedelmistä ja aidosta hedelmämehusta, ja ne sisältävät vain hedelmien oman luonnollisen sokerin.

Kesäksi uuteen pakkauskokoon solahtaa kaksi herkullista makua:

Froosh mango & appelsiini 150 ml

Appelsiinin raikkaus ja mangon makea pehmeys yhdistyvät aurinkoisessa hedelmäsmoothiessa.

Ravintosisältö / 100 ml

Ainekset: mango, appelsiini, omena, banaani, sitruunamehu, passionhedelmä. Energiaa 239 kJ/ 57 kcal, proteiinia 0,5 g, hiilihydraatteja 12,4 g, rasvaa 0,1 g, kuitua 1,05 g

Froosh mansikka, banaani & guava 150 ml

Suomalaisten suosimat mansikka ja banaani saavat seurakseen ripauksen trendikkään guavan raikasta happamuutta ja annoksen sen runsaasti sisältämää C-vitamiinia.

Ravintosisältö / 100 ml

Ainekset: Mansikka, banaani, guava, omena, aroniamarja, passionhedelmä. Energiaa 216 kJ/51 kcal, proteiinia 0,4 g, hiilihydraatteja 11,3 g, rasvaa 0,1 g, kuitua 1 g.

Froosh hedelmäsmoothiet eivät sisällä lisäaineita, säilöntäaineita eivätkä lisättyä sokeria. Ne sopivat gluteenittomaan ja laktoosittomaan ruokavalioon.

Froosh hedelmäsmoothiet ovat mainioita luonnollisen energian lähteitä, jotka sisältävät runsaasti hedelmien terveellisiä vitamiineja ja kuituja.

Pakkaa reppuun * automatkalle * veneeseen * piknik-koriin tai kesäisen kattauksen väripilkuksi. Nautitaan ravistettuna ja kylmänä.

Saatavuus:

Toukokuun alusta 2014 alkaen hyvin varustelluista kahviloista, kioskeista, huoltoasemilta, ravintoloista sekä horeca-tukkuliikkeistä.

Suositusvähittäishinta: 2,00 – 3,00 €

Toimittaja, hedelmäsmoothie-testi suunnitteilla? Jos suunnittelette mediassanne hedelmäsmoothie-tuotetestauksia, toimitamme mielellämme Froosh hedelmäsmoothieita testiin.

Tuotenäytteet: iris.leino@froosh.fi

Froosh Oy, Mikko Tavi , 050 – 522 19 09, mikko.tavi@froosh.fi, www.froosh.fi

Painokelpoiset kuvat toimitukselliseen käyttöön ladattavissa:

Kuvat ja tiedustelut myös:

Viestintätoimisto Caprice Consulting Oy, Sari Selkälä, 040 775 8804, sari@capriceconsulting.fi

Froosh Oy on hedelmäsmoothieiden maahantuontiin, myyntiin ja markkinointiin keskittyvä yritys. Se on ruotsalaisen Froosh AB:n tytäryritys. Froosh perustettiin Ruotsissa vuonna 2004, ja se on tänä päivänä Pohjoismaiden markkinajohtaja smoothiekategoriassa. Yrityksellä on maakohtaiset myynti- ja markkinointiorganisaatiot kaikissa Pohjoismaissa, ja sen tuotteita myydään kaikkiaan jo yli kymmenessä maassa. Suomessa Froosh on nopeimmin kasvava smoothiebrandi ja on saavuttanut merkittävän markkina-aseman. Froosh hedelmäsmoothiet sisältävät ainoastaan  hedelmää ja marjoja, eivät lainkaan keinotekoisia lisä- tai väriaineita, säilöntäaineita tai lisättyä sokeria.

Täysin uudenlaiseen nestekartonkitölkkiin pakattu Froosh Shorty on pienestä koostaan huolimatta täyttä tavaraa - 100 % hedelmää ja marjaa, ei mitään lisättyä.