Uusi Get In Shape -proteiinijuoma - lisää potkua palautumiseen

Suomen Lisäravinne tuo keväällä markkinoille uuden, runsaasti proteiinia ja vain vähän hiilihydraatteja sisältävän shake-juoman. Raakamaitoon valmistetun juoman makuvaihtoehtoina on vanilja, mansikka ja suklaa. Get In Shape on markkinoiden ainoa pantillisessa palautuspullossa myynnissä oleva proteiinishake.

Get In Shape -proteiinijuoma tehostaa palautumista ja sopii täydennykseksi lisääntyneeseen proteiinin tarpeeseen. Juoma sisältää runsaasti lihaskasvulle ja palautumiselle välttämätöntä proteiinia.

Proteiinia kasvuun ja hyvinvointiin

Voimaharjoittelussa proteiinilla on aina ollut suuri merkitys, mutta nyt myös kestävyysurheilijat ja aktiiviliikkujat ovat alkaneet kiinnittää huomiota proteiinin ja hiilihydraattien suhteeseen ruokavaliossa.

Laihduttajalle proteiinilisällä varmistetaan, että painonpudotus ei tapahdu lihasmassan menetyksen kustannuksella. Proteiini pitää myös tehokkaasti nälän poissa. Kasvissyöjien ja erityisesti vegaanien ruokavaliossa välttämättömien aminohappojen osuus jää helposti niukaksi ja siksi runsaasti proteiinia sisältävä juoma on hyvä lisä turvaamaan riittävää proteiinin saantia.

Proteiini on rakennusaine ja erityisen tärkeä nuorten lihasten kasvulle ja kehittymiselle. Ikääntyvillä riittävä proteiininsaanti auttaa ylläpitämään lihaskudosta, vähentää tulehdusriskiä sekä auttaa toipumaan sairauksista.

Aktiiviliikkujien, painonpudottajien, kasvuiässä olevien, aktiivisesti liikuntaa harrastavien nuorien, raskaana olevien ja ikäihmisten proteiinin tarve vaihtelee 1,5 – 2,5 grammaa painokiloa kohden. Vähäinen proteiininsaanti heikentää yleiskuntoa, koska mm. vastustuskyky, ravintoaineiden imeytyminen ja lihaskunto heikkenevät.

Nauti kylmänä treenin jälkeen

Nestemäinen proteiini on erityisen hyvä liikunnan jälkeen, jolloin elimistö pystyy nopeasti hyödyntämään sen. Get In Shape -proteiinijuoman valmistusmenetelmänä käytetyn nopean iskukuumennuksen ansiosta juoma maistuu raikkaasti maidolta, ilman proteiinijuomille tyypillistä jälkimakua.

Get In Shape on markkinoiden ainoa pantillisessa palautuspullossa myynnissä oleva proteiinishake. Kierrätettävä ja vähemmän ympäristöä rasittava kuin roskakoriin päätyvät tetrapaukkaukset.

Juoma ei sisällä säilöntäaineita, lisättyä sokeria eikä aspartaamia. Makuvaihtoehtoja on kolme; vanilja, mansikka ja suklaa. Pullokoot kaikissa makuvaihtoehdoissa ovat 500 ja 330 ml. Saatavuus maaliskuusta alkaen hyvin varustelluista vähittäiskaupoista sekä useilta liikunta- ja kuntokeskuksista kautta maan.

Suomen Lisäravinne Oy, toimitusjohtaja Tommi Nurmi puh. + 358 400 708 918, tommi@suomenlisaravinne.fi, www.suomenlisaravinne.fi

Kuvat ja tiedustelut myös:

Viestintätoimisto Caprice Consulting Oy, Sari Selkälä puh. +358 40 775 8804, sari@capriceconsulting.fi

Get In Shape -proteiinijuoma vanilja

Pehmeä vaniljan maku. Valmistettu raakamaidosta iskukuumentamalla (UTH). Ei sisällä aspartaamia.

Ravintosisältö /330 ml

Energiaa 165 kcal, proteiinia 25,1 g, hiilihydraatteja 12,9 g (joista sokeria 12,9 g), rasvaa 1,3 g (joista tyydyttyneitä 0,3 g), kuitua alle 0,1 g, natriumia 0,23 g.

Ravintosisältö /500 ml

Energiaa 290 kcal, proteiinia 50 g, hiilihydraatteja 20 g (joista sokeria 20 g), rasvaa 1.0 g (joista tyydyttyneitä 0,5 g), natriumia 0,35 g.

Ainesosat: Raakamaito (90 %), maitoproteiini (5,4 %), vesi, arominvahvenne, stabilointiaine (karrageeni), makeutusaine (sukraloosi), väriaine (riboflaviini).

Get In Shape -proteiinijuoma mansikka

Raikas mansikan maku. Valmistettu raakamaidosta iskukuumentamalla (UTH). Ei sisällä aspartaamia.

Ravintosisältö /330 ml

Energiaa 165 kcal, proteiinia 25,1 g, hiilihydraatteja 12,9 g (joista sokeria 12,9 g), rasvaa 1,3 g (joista tyydyttyneitä 0,3 g), kuitua alle 0,1 g, natriumia 0,21 g.

Ravintosisältö /500 ml

1,0 g (joista tyydyttyneitä 0,5 g), kuitua alle 0,1 g, natriumia 0,35 g.

Ainesosat: Raakamaito (90 %), maitoproteiini (5,4 %), vesi, arominvahvenne, stabilointiaine (karrageeni), makeutusaine (sukraloosi), väriaine (karmiini).

Get In Shape -proteiinijuoma suklaa

Täyteläinen suklaan maku. Valmistettu raakamaidosta iskukuumentamalla (UTH). Ei sisällä aspartaamia.

Ravintosisältö /330 ml

Energiaa 195 kcal, proteiinia 25 g, hiilihydraatteja 18 g (joista sokeria 13 g), rasvaa 2,0 g (joista tyydyttyneitä 1,0 g), kuitua 1,7 g, natriumia 0,02 g.

Ravintosisältö /500 ml

Energiaa 315 kcal, proteiinia 50 g, hiilihydraatteja 24 g (joista sokeria 20 g), rasvaa 2,0 g (joista tyydyttyneitä 1,0 g), kuitua 2,5 g, natriumia 0,35 g.

Ainesosat: Raakamaito (90 %), maitoproteiini (8 %), vähärasvainen kaakaojauhe (1,5 %), vesi, stabilointiaine (karrageeni), makeutusaine (sukraloosi).

Suomen Lisäravinne Oy markkinoi laadukkaita ja innovatiivisia urheilu- ja lisäravinteita.