Blue Nun -kuohuviini kultahipuilla on vihdoin Alkon normaalivalikoimassa

22 karaatin kultahippuja sisältävä kuohuviini, Blue Nun Gold Edition on vihdoin saatavilla Alkon normaalivalikoimasta. Hennon päärynäinen ja kevyen elegantti kuohuviini sopii mainiosti kruunaamaan juhlan arvoiset hetket.

Blue Nun Gold Edition –kuohuviini on suunniteltu juhlajuomaksi, luomaan glamouria valmistujaisten, syntymäpäivien ja häiden kaltaisiin juhliin. Kuohuviiniin on lisätty 22 karaatin kultahippuja, jotka tekevät juomasta visuaalisesti näyttävän. Maultaan kuohuviini on puolikuiva, keskihapokas, kypsän hedelmäinen ja hennon päärynäinen.

Blue Nun –viinit tuottaa kuuluisa H. Sichel & Söhne -viinitalo. Nimensä viinit ovat saaneet tilan lähellä sijaitsevan nunnaluostarin mukaan. Tänä päivänä Blue Nun –viinejä myydään jo yli 100 maassa. Suomessa Alkon valikoimaan kuuluvat Gold Edition –kuohuviinin lisäksi myös makean hedelmäinen valkoviini ja raikkaan marjaisa punaviini, sekä alkoholittomat puna- ja valkoviinit.

Blue Nun Gold Edition: Hinta 9,99€, Alkon nro. 580287

Rypäleet: Trebbiano, Riesling, Chardonnay

Tuotekuvaus: Laadukas, kevyen elegantti kuohuviini. 22 karaatin kultahiput tekevät juomasta hyvin erityisen, korostaen sen luonnollista poreilua.

Ruokasuositus: Toimii erinomaisena aperitiivina tai kevyiden alkupalojen ja salaattien kumppanina. Täydellinen juhlajuoma!

Tuottaja/Maa: H. Sichel & Söhne/ Saksa

Alkoholi %: 11, sokeri: 33g/l

Hanna-Mari Keränen, tuotepäällikkö
Email: hanna-mari.keranen@servaali.com
Tel. +358 44 344 2151

Captol Invest konserniin kuuluva Servaali Oy on markkinoiden johtavia alkoholituotteiden maahantuojia. Servaalin tuotesalkku kattaa kaikki alkoholijuomat, ja se on vahva markkinajohtaja kansainvälisissä miedoissa alkoholeissa. Tuotevalikoimaan kuuluu laadukkaita oluita, siidereitä, viinejä ja vahvoja alkoholituotteita sekä virvoitusjuomia ja vuonna 2015 myynnin arvioidaan ylittävän 25 miljoonaa litraa. Yhtiön palveluksessa on 40 myynnin ja markkinoinnin ammattilaista Suomessa, Baltian maissa ja Ruotsissa. www.servaali.com

Captol Invest konserni on suomalaisessa omistuksessa oleva yhtiö, joka keskittyy laadukkaiden alkoholijuomien maahantuontiin ja myyntiin, ravintolatoimintaan, ravintoloiden sisustus- ja laitepalveluihin, kiinteistöihin ja pienpanimotoimintaan. Captol Invest konserni toimii Suomessa, Baltian maissa ja Ruotsissa. Konsernin palveluksessa on n. 150 henkilöä ja liikevaihdon vuonna 2015 odotetaan ylittävän 40 miljoonaa euroa. www.captolinvest.fi

22 karaatin kultahippuja sisältävä kuohuviini, Blue Nun Gold Edition on saatavilla nyt Alkon normaalivalikoimasta.