Mallaskosken panimon uudessa lonkeroperheessä makuina salmiakki, sitruuna ja kreippi

Longi – se lungein lonkero

Mallaskosken panimo tuo markkinoille uuden lonkerotuoteperheen. Uusittu sarja tulee kantamaan nimeä Longi ja alkuvaiheessa siihen tuodaan kaksi makuvarianttia. Tuotteet ovat saatavilla päivittäistavarakaupoista 1.4.2012 alkaen.

Longi Salmiakki Sitruuna

Longi Salmiakki Sitruuna tuo suositun salmiakin maun mukaan myös lonkeroiden maailmaan. Salmiakin ja sitruunan yhdistelmä tuo Longi Salmiakki Sitruunaan uniikin, voimakkaan ja silti raikkaan maun, joka maistuu sekä salmiakin että klassisen sitruunaisen lonkeron ystäville. Kyseessä on maailman ensimmäinen salmiakinmakuinen long drink!

Longi Greippi

Longi Greippi on Mallaskosken panimon versio todellisesta suomalaisen juoma-alan klassikosta; greipin makuisesta long drinkistä. Raikas, puhdas ja juuri sopivan greippinen maku ei taatusti tuota pettymystä.

Longi-lonkeroiden pakkauksena on tyylikäs ja kesäinen vaalean sinertävä 50 cl pantillinen tölkki.

Lisätiedot, kuva- ja näytepyynnöt:

Henrik Larkio                               Jyri Ojaluoma
Tuotepäällikkö                            Panimomestari
Servaali Oy                                 Mallaskosken panimo
henrik.larkio@servaali.fi           jyri.ojaluoma@mallaskoski.fi

Captol Invest konserniin kuuluva Servaali Suomi on markkinoiden johtavia alkoholituotteiden maahantuojia. Servaalin tuotesalkku kattaa kaikki alkoholijuomat, ja se on vahva markkinajohtaja kansainvälisissä miedoissa alkoholeissa. Tuotevalikoimaan kuuluu laadukkaita oluita, siidereitä, viinejä ja vahvoja alkoholituotteita sekä virvoitusjuomia, mehuja ja kivennäisvesiä. Yhtiön palveluksessa on 31 myynnin ja markkinoinnin ammattilaista. Yrityksen verottoman liikevaihdon odotetaan vuonna 2012 ylittävän 22 miljoonaa euroa ja myynnin 13 miljoonaa litraa. Servaali–konserniin kuuluu Suomen Servaalin lisäksi Baltian toiminnot, vientitoimintaa sekä kalusteita ja laitteita maahantuova Resta Servaali. Lisätiedot www.servaali.fi