OLUTTERVEISET AMERIKASTA: Kalaravintoloiden Amerikan viikot 18.-31.5. ja Kalakierros lauantaina 26.5. klo 14-24.

20-vuotisjuhlavuottaan viettävä Delifox Ravintolat Oy järjestää toukokuussa Kalaravintoloissaan Amerikan viikot. Olutterveiset tulevat panimoista eri puolilta Yhdysvaltoja, luvassa on myös mielenkiintoisia jenkkiviskejä. Tilauksessa on olut- ja viskiharrastajien iloksi myös kiinnostavia Suomen ensi-iltoja.

Kierretään bussilla Amerikkaa!

Amerikan viikot huipentuvat Kalakierrokseen, joka järjestetään lauantaina 26.5. klo 14-24. Jokaisessa Kalaravintolassa on oma teemansa ja tarjolla on myös niihin sopivia Amerikan herkkuja. Kalakierrospäivänä ravintoloissa on myös liveohjelmaa.

Suosittu Kalakierros järjestetään nyt jo seitsemättä kertaa ja se on maksuton. Reitin voi kulkea omaan tahtiinsa: Bussit ajavat non-stoppina Kalaravintolasta toiseen 10 tunnin ajan, ensimmäinen bussi lähtee Hilpeän Hauen edestä Vaasankadulta klo 14.

Kalaravintoloiden jenkkiteemat ja bussireitti:

Villi Länsi: Hilpeä Hauki,Vaasankatu 7

Super Bowl: Janoinen Lohi, Linnankoskenkatu 12

New Orleans: Vastarannan Kiiski, Runeberginkatu 26

New York, Punavuoren Ahven, Punavuorenkatu 12

Havaiji, Kaunis Kampela, Lauttasaarentie 10

Amerikan viikkojen panimoina mm.:

St. John Brewers, Virgin Islands

Sea Dog Brewing Co., South Portland

Pabst  Brewing Co., Milwaukee

Shipyard Brewing Co., Portland

Anchor Brewing Co., San Francisco

Anderson Valley Brewing Co., Boonville, California,

Flying Dog Brewery, Frederick, Maryland.

Lisätietoja: Delifox Ravintolat Oy, ravintolatoimen päällikkö Jan Karppanen, puh. 040 542 3680.

Delifox Ravintolat Oy on ravintola-alalla toimiva yritys, johon kuuluu 10 ravintolaa pääkaupunkiseudulla. Ravintolaperheeseen kuuluvat laajasta olutvalikoimasta tunnetut ns. kalaravintolat, eli Vastarannan Kiiski, Janoinen Lohi, Hilpeä Hauki, Punavuoren Ahven, Kaunis Kampela. Lisäksi Delifox-ravintoloihin kuuluvat ravintola Old Anchor, Black Door, Rock Bar The Stage, London Pub sekä  ravintola moms.

Delifox -ravintolat työllistävät yli 100 alan ammattilaista ja yrityksen liikevaihto vuonna 2012 ylittää 6 miljoonaa euroa. Delifox Ravintolat Oy:n omistaa kotimainen yksityinen Captol Invest–konserni. Lisätiedot www.delifox.fi