Rekorderlig kiitää kesään persikan ja seljankukan siivittämin siiderimauin

Rekorderlig tuo kevät-kesä 2013 -kaudelle kaksi hurmaavan raikasta Limited Edition -siiderimakua. Uutuutena Persikka-Metsämansikan ja kuluttajien pyynnöstä, 2012  lanseeratun Villiomena-Seljankukan.

Rekorderlig jatkaa suosittua Limited Edition -siiderisarjaansa, kun viime kesän suosikin Villiomena-Seljankukan rinnalle nousee Rekorderlig Persikka-Metsämansikka Limited Edition.

Suuren suosion viime kesänä saavuttanut Villiomena-Seljankukka on saatavilla myymälöistä kesän ajan. Tämä makean omenainen siideri sopii erityisesti kokeilunhaluisille herkkusuille.

Pirteän trooppinen kesäsiideri Persikka-Metsämansikka yhdistää kaksi perinteistä makua yllättäväksi pariksi, persikan pehmeys tasapainottaa kirpeää metsämansikkaa. Siideri sopii niin erikoisuuksien etsijöille kuin tutuista mauista pitäville.

Vain kesäkauden myynnissä olevat siiderit tarjoillaan 33cl:n tölkeistä, joita koristaa kauden kaunis design.

Tuotetiedot:

Pakkaus: 0,33L tölkki, alk. 4,5 %, tuottaja: Åbro, maa: Ruotsi

Henry Johansson
Tuotepäällikkö
henry.johansson@servaali.fi

Captol Invest konserniin kuuluva Servaali Suomi on markkinoiden johtavia alkoholituotteiden maahantuojia. Servaalin tuotesalkku kattaa kaikki alkoholijuomat, ja se on vahva markkinajohtaja kansainvälisissä miedoissa alkoholeissa. Tuotevalikoimaan kuuluu laadukkaita oluita, siidereitä, viinejä ja vahvoja alkoholituotteita sekä virvoitusjuomia. Yhtiön palveluksessa on 31 myynnin ja markkinoinnin ammattilaista. Yrityksen verottoman liikevaihdon odotetaan vuonna 2013 ylittävän 25 miljoonaa euroa ja myynnin 14 miljoonaa litraa. Servaali–konserniin kuuluu Suomen Servaalin lisäksi Baltian toiminnot, vientitoimintaa sekä kalusteita ja laitteita maahantuova Resta Servaali. Lisätiedot www.servaali.fi