Rekorderligilta kaksi uutta hurmaavaa kesämakua

Rekorderlig täydentää valikoimaansa kesällä kahdella hurmaavalla Limited Edition -variantilla. Kesän mauiksi on valittu Villiomena-Seljankukka sekä Metsämansikka-Kiivi. Ruotsissa suuren suosion saavuttanut Villiomena-Seljankukka on poikkeuksellisen raikas siideri, jonka omenai-seen makuun on sekoitettu ripaus makeaa seljankukkaa. Pirteä uutuus sopii erikoisuuksien etsijöille. Perinteisempi Metsämansikka-Kiivi täydentää Rekorderligin suosittua mansikka-varianttien sarjaa ja on kuin luotu Mansikka-Limen ystäville.

Vain kesäkauden myynnissä olevat siiderit tarjoillaan kuluttajienkin toivomasta, pienem-mästä 33cl:n tölkeistä, joita koristaa erityinen kesäkauden design.

Molemmat siiderit ovat saatavilla 1.4.2012 alkaen.

Captol Invest konserniin kuuluva Servaali Suomi on markkinoiden johtavia alkoholituotteiden maahantuojia. Servaalin tuotesalkku kattaa kaikki alkoholijuomat, ja se on vahva markkinajohtaja kansainvälisissä miedoissa alkoholeissa. Tuotevalikoimaan kuuluu laadukkaita oluita, siidereitä, viinejä ja vahvoja alkoholituotteita sekä virvoitusjuomia, mehuja ja kivennäisvesiä. Yhtiön palveluksessa on 31 myynnin ja markkinoinnin ammattilaista. Yrityksen verottoman liikevaihdon odotetaan vuonna 2012 ylittävän 22 miljoonaa euroa ja myynnin 13 miljoonaa litraa. Servaali–konserniin kuuluu Suomen Servaalin lisäksi Baltian toiminnot, vientitoimintaa sekä kalusteita ja laitteita maahantuova Resta Servaali. Lisätiedot www.servaali.fi