San Miguel Fresca, aurinkoinen olutuutuus nyt saatavilla myös Suomessa

Espanjalainen San Miguel tuo keväällä raikkaan aurinkoisen uutuuden ”latino-oluiden” kategoriaan.

San Miguel Fresca, ilahduttavan kepeä espanjalainen lager, on parhaimmillaan limelohkon kera nautittuna. Maailmalla Fresca on lanseerauksensa jälkeen saavuttanut nopeasti suosiota ja nyt tämä aurinkoinen uutuus on vihdoin saatavilla myös Suomessa, hyvin varustetuista päivittäistavarakaupoista sekä ravintoloista.

Jo pitkään Suomen markkinoilla olutvalikoimaa rikastuttaneen San Miguelin tuoteperheeseen kuuluvat myös laadukas San Miguel Cerveza 4,5% sekä maultaan ja alkoholiltaan vahvempi San Miguel Especial 5,4%.

Tuotekuvaus: Kesänraikas, hedelmäinen, ilahduttavan kepeä ja tasapainoinen janonsammuttaja.

Ruokasuositus: Sopii mainiosti lomapäivän lounassalaatin sekä muiden kepeän raikkaiden kesäruokien kumppaniksi.

Tuotetiedot:
Maa: Espanja
Tuottaja: Mahou San Miguel S.A. Tyyli: Lager
Alk: 4,4%
Koko: 0,33L

San Miguel Fresca, päivittäistavarakaupat ja ravintolat 1.4. alkaen. Hola Fresca, Hola Summer!

ville.hypponen@servaali.com
puh. +358 50 356 0126

Captol Invest konserniin kuuluva Servaali Oy on markkinoiden johtavia alkoholituotteiden maahantuojia. Servaalin tuotesalkku kattaa kaikki alkoholijuomat, ja se on vahva markkinajohtaja kansainvälisissä miedoissa alkoholeissa. Tuotevalikoimaan kuuluu laadukkaita oluita, siidereitä, viinejä ja vahvoja alkoholituotteita sekä virvoitusjuomia ja vuonna 2014 myynnin arvioidaan ylittävän 20 miljoonaa litraa. Yhtiön palveluksessa on 50 myynnin ja markkinoinnin ammattilaista Suomessa, Baltian maissa ja Ruotsissa. www.servaali.com