Zonin Prosecco 1821 – Uusi raikkaan mineraalinen kuohuviini kätevässä 375 ml pullossa

Hedelmäinen ja raikkaan mineraalinen Zonin Prosecco 1821 saapuu heinäkuussa Alkon myymälöihin. Tämä Pohjois-Italiasta kotoisin oleva kuohuviini tuo 375 ml pullollaan virkistävän tuulahduksen luksusta myös arjen pieniin juhlahetkiin.

Zonin Prosecco 1821 on trendikästä ja nuorekasta italialaista elämäntyyliä edustava kuohuviini Pohjois-Italian suurimmalta yhtenäiseltä Prosecco-viinitilalta. Zoninin perheen omistamalla tilalla on viinin valmistuksessa pitkät ja kunniakkaat perinteet. Luku 1821 viinin nimessä viittaakin Zonin-tilan perustamisvuoteen.

Prosecco on viini joka on helposti yhdistettävissä eri ruokalajeihin, mutta sopii myös mainiosti nautittavaksi sellaisenaan. Tämän takia Zonin Prosecco 1821 haluttiin pakata käytännölliseen 375 ml pulloon, rohkaisemaan ihmisiä nauttimaan myös arjen pienistä hetkistä. Francesco Zoninin sanoin ” Enjoy the simple moments of life”

Rypäle: 100 % Prosecco

Tuotekuvaus: Tuoksultaan päärynäinen, kukkea sekä kevyen mineraalinen. Maku kuiva ja pehmeän
hedelmäinen.

Ruokasuositus: Mainio yhdistelmä kesäisten salaattien, vaalean lihan, shusin tai vaikka hedelmien ja mietojen juustojen kanssa.

Tarjoiluehdotus:
Bellini:
1/3 osa persikkapyreetä
2/3 Zonin Prosecco

Alkossa 15.7.2013 alkaen, hinta: 4,98€, Alko nro. 538714

Erkka Schönberg, Operations Manager
Servaali Oy
erkka.schonberg@captolinvest.fi

Captol Invest konserniin kuuluva Servaali Suomi on markkinoiden johtavia alkoholituotteiden maahantuojia. Servaalin tuotesalkku kattaa kaikki alkoholijuomat, ja se on vahva markkinajohtaja kansainvälisissä miedoissa alkoholeissa. Tuotevalikoimaan kuuluu laadukkaita oluita, siidereitä, viinejä ja vahvoja alkoholituotteita sekä virvoitusjuomia. Yhtiön palveluksessa on 31 myynnin ja markkinoinnin ammattilaista. Yrityksen verottoman liikevaihdon odotetaan vuonna 2013 ylittävän 25 miljoonaa euroa ja myynnin 14 miljoonaa litraa. Servaali–konserniin kuuluu Suomen Servaalin lisäksi Baltian toiminnot, vientitoimintaa sekä kalusteita ja laitteita maahantuova Resta Servaali. Lisätiedot www.servaali.fi

Zonin Prosecco 1821, trendikästä ja nuorekasta elämäntyyliä edustava kuohuviini Pohjois-Italiasta.

Enjoy the simple moments of life
Francesco Zonin