Caverion ja Teollisuuden Voima jatkavat pitkäaikaista kunnossapitoyhteistyötään

Caverion Oyj Sijoittajauutinen 13.3.2018 klo 10.00

Caverion ja Teollisuuden Voima jatkavat pitkäaikaista kunnossapitoyhteistyötään

Caverion ja Teollisuuden Voima (TVO) ovat allekirjoittaneet kunnossapitoyhteistyötä koskevan jatkosopimuksen Eurajoella sijaitsevien Olkiluoto 1 ja 2 -ydinvoimalaitosyksiköiden kunnossapitopalveluista. Sopimuksen arvoa ei julkisteta.

Sopimus sisältää laitosyksiköiden sähköistyksen, automaation, teollisuusasennusten ja laitosyksiköiden prosessiputkistojen kunnossapitopalveluita. Palvelut painottuvat laitosyksiköiden vuosihuoltoihin, ja ne sisältävät teknisen huollon ja kunnossapidon ohella asiantuntijapalveluja sekä projektien toteutusta. Jatkosopimukseen sisältyy myös kiinteistöteknisiä palveluita.

”On hienoa jatkaa TVO:n kanssa yhteistyötä palvelujen tuottamisessa ja kehittämisessä. Tavoitteenamme on yhdessä kehittää laitosyksiköiden turvallisuutta ja luotettavuutta”, sanoo Caverionin Teollisuuden ratkaisut -divisioonan johtaja Sakari Toikkanen.

”TVO haluaa edelleen yhdessä kehittää palveluiden sisältöä sekä turvallista työskentelyä yhteistyösopimuksin hyväksi todettujen kumppaneiden kanssa”, sanoo TVO:n tuotantojohtaja Marjo Mustonen.

Sopimus jatkaa yhteistyötä, joka on alkanut jo ydinvoimalaitosyksiköiden rakennusvaiheessa 1970-luvulla.

TVO kuuluu Caverionin Teollisuus-asiakassegmenttiin. Lue lisää palveluistamme teollisuudelle.

Päivi Pyötsiä, markkinointipäällikkö, Caverion Teollisuuden ratkaisut, puh. 040 5468 071, paivi.pyotsia@caverion.com

Caverion tuottaa kiinteistöjen, teollisuuden prosessien ja infrastruktuurin älykkäitä teknisiä ratkaisuja ja palveluita. Ainutlaatuinen palvelutarjontamme kattaa koko elinkaaren: suunnittelun, rakentamisen ja ylläpidon. Visiomme on olla asiakkaiden, työntekijöiden, kumppaneiden ja sijoittajien ykkösvalinta digitalisoituvissa ympäristöissä. Vuoden 2017 liikevaihtomme oli noin 2,3 miljardia euroa. Caverionilla on noin 16 000 työntekijää 12 toimintamaassa Pohjois-, Keski- ja Itä-Euroopassa. Caverionin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.caverion.fi Twitter: @CaverionSuomi

Caverion ja Teollisuuden Voima (TVO) jatkavat pitkäaikaista kunnossapitoyhteistyötään
Teollisuuden ratkaisut | Palvelut | Kunnossapito