Caverion jatkaa Kemijoki Oy:n käynnissä- ja kunnossapidon kumppanina 18 vesivoimalaitoksella

Caverion Oyj Sijoittajauutinen 9.1.2024 klo 9.00

Kemijoki Oy on valinnut Caverionin palveluntuottajaksi Kemijoen ja Lieksanjoen vesivoimalaitoksille varmistamaan laitosten jatkuva käynnissäpito ja päivittäinen kunnossapito. Kumppanuus kattaa 18 vesivoimalaitosta. Vesivoima on päästötön ja uusiutuva energiamuoto.

”Päätimme jatkaa sopimustamme Caverionin kanssa, koska olemme olleet tyytyväisiä kumppanimme otteeseen erityisesti turvallisuustyössä ja digitaalisten ratkaisujen kehittämisessä”, sanoo Jarkko Virtanen, Kemijoki Oy, johtaja, sähkö- ja konetekniikka.

”Vahva ja monivuotinen kumppanuutemme jatkuu Kemijoen vesivoimalaitoksilla – sen perustana on toiminnan jatkuva ja aktiivinen kehittäminen. Yhdessä kehitämme laitosten tuotantotehokkuutta ja jatkuvan toiminnan turvaamista tehostavia ratkaisuja”, sanoo Elina Engman, divisioonajohtaja, Caverion Teollisuus.

Lue lisää kumppanuudestamme Kemijoen kanssa

Tutustu palveluihimme

Lisätietoja: Elina Engman, Divisioonajohtaja, Caverion Teollisuus, puh. +358 50 3514673

Caverion on älykkään ja kestävän rakennetun ympäristön asiantuntija, joka mahdollistaa suorituskykyä ja ihmisten hyvinvointia. Asiakkaat voivat luottaa osaamiseemme kiinteistöjen, infrastruktuurin, teollisuuslaitosten ja teollisten prosessien koko elinkaaren ajan: perus- ja älyteknologioiden asennuksesta sekä huollosta ja kunnossapidosta palvelujen johtamiseen sekä asiantuntija- ja suunnittelupalveluihin ja digitaalisiin ratkaisuihin. Palvelemme asiakkaitamme 10 maassa, Pohjois- ja Keski-Euroopassa, noin 15 000 caverimme voimin. Liikevaihtomme vuonna 2022 oli yli 2,3 miljardia euroa. Caverionin osake on listattu Nasdaq Helsingissä.

#BuildingPerformance #NäinSyntyyEnergiaviisaus #Caverion #energywise

Vesivoima on päästötön ja uusiutuva energiamuoto.