Caverion jatkaa kumppanuuttaan Deggendorfin teknillisen ammattikorkeakoulun kanssa Saksassa

Caverion Oyj Sijoittajauutinen 4.9.2023 klo 11.00

Caverion jatkaa kumppanuuttaan Deggendorfin teknillisen  ammattikorkeakoulun kanssa Saksassa

Caverion on uusinut sopimuksen teknisistä palveluista kiinteistöihin Deggendorfin teknillisen ammattikorkeakoulun kanssa. Caverion voitti julkisen tarjouskilpailun ja uusi sopimus jatkaa 25 vuotta kestänyttä kumppanuutta.

Uuden sopimuskauden aikana yhteistyön painopiste on energiatehokkuuden lisäämisessä ja hiilidioksidipäästöjen vähentämisessä. Ammattikorkeakoulun kiinteistöt edistävät osaltaan Baijerin osavaltion tavoitetta ilmastoneutraaliudesta vuoteen 2040 mennessä.

Caverionin asiantuntijat ylläpitävät kampuksen teknisiä järjestelmiä lähes 45 000 neliömetrin alueella. ”Viimeisen 25 vuoden ajan olemme kasvaneet yhdessä ja mukautuneet kehitystarpeisiin. Olen luottavainen tulevaisuuden suhteen ja näen kiinteistömme olevan hyvissä käsissä”, sanoo professori Peter Sperber, ammattikorkeakoulun rehtori.

Valtion omistama Deggendorfin teknillinen ammattikorkeakoulu keskittyy opintoihin liiketalouden, tekniikan, digitalisaation ja terveydenhuollon aloilla. Ammattikorkeakoulussa on noin 9000 opiskelijaa.

Lue lisää kiinteistöjohtamisen palveluistamme

Holger Winkelsträter, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Caverion Saksa, +49 89 374288 117, holger.winkelstraeter@caverion.com

Caverion on älykkään ja kestävän rakennetun ympäristön asiantuntija, joka mahdollistaa suorituskykyä ja ihmisten hyvinvointia. Asiakkaat voivat luottaa osaamiseemme kiinteistöjen, infrastruktuurin, teollisuuslaitosten ja teollisten prosessien koko elinkaaren ajan: perus- ja älyteknologioiden asennuksesta sekä huollosta ja kunnossapidosta palvelujen johtamiseen sekä asiantuntija- ja suunnittelupalveluihin ja digitaalisiin ratkaisuihin. Palvelemme asiakkaitamme 10 maassa, Pohjois- ja Keski-Euroopassa, noin 15 000 caverimme voimin. Liikevaihtomme vuonna 2022 oli yli 2,3 miljardia euroa. Caverionin osake on listattu Nasdaq Helsingissä.

www.caverion.fi @CaverionSuomi

#BuildingPerformance #NäinSyntyyEnergiaviisaus #Caverion #energywise