Caverion Oyj Sijoittajauutinen 20.9.2017 klo 10.00

Caverion jatkaa kumppanuuttaan Palveluiden johtamisessa Saksan Deggendorfissa

Caverion on uusinut Saksassa Deggendorfin teknillisen yliopiston kanssa sopimuksen Palveluiden johtamisesta. Allekirjoitettu sopimus on nelivuotinen. Sopimuksen arvoa ei julkaista.

Deggendorfin teknillisessä yliopistossa on noin 6 000 opiskelijaa, ja rakennusten yhteenlaskettu pinta-ala on noin 40 000 neliömetriä. Deggendorfin kampuksen lisäksi Caverion ylläpitää Freyungin teknologiakampuksen kiinteistöjä, ja European Campus Rottal-Inn -kampuksen kiinteistöjä.

Caverion on ollut vastuussa tämän julkisen sektorin asiakassegmenttiin kuuluvan asiakkaan kiinteistötekniikasta vuodesta 1998 lähtien.

”Kun uusimme sopimuksen, aloitimme samalla yhteistyömme 20. vuoden”, toteaa yliopiston kansleri Gregor Jaburek. ”Se kertoo vahvasti luottamuksesta ja siitä, että kumppanuus on ollut onnistunut”.

Uusi sopimuskausi alkaa tammikuussa 2018.

Holger Winkelsträter, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Caverion Saksa, +49 89 374288 117, holger.winkelstraeter@caverion.com

Caverion suunnittelee, toteuttaa, huoltaa ja ylläpitää käyttäjäystävällisiä ja energiatehokkaita teknisiä ratkaisuja kiinteistöille, teollisuudelle ja infrastruktuurille. Palveluitamme käytetään toimistoissa, asunnoissa, teollisuuslaitoksissa ja julkisissa rakennuksissa sekä infrastruktuurissa. Tavoitteemme on varmistaa liiketoiminnan häiriöttömyys ja turvallisuus, terveelliset ja viihtyisät olosuhteet, kiinteistön optimaalinen toiminta ja kustannushallinta. Visiomme on olla yksi alan johtavista toimijoista Euroopassa ja tarjota kiinteistöille ja teollisuudelle edistyneitä ja kestäviä elinkaariratkaisuja. Vahvuuksiamme ovat teknologinen osaaminen ja laajat palvelut, jotka kattavat kaikki tekniset osa-alueet kiinteistöjen ja teollisuuslaitosten koko elinkaaren ajan. Vuoden 2016 liikevaihtomme oli noin 2,4 miljardia euroa. Caverionilla on noin 17 000 työntekijää 12 toimintamaassa Pohjois-, Keski- ja Itä-Euroopassa. Caverionin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä.
www.caverion.fi Twitter: @CaverionSuomi

Caverion kumppanuus jatkuu Palveluiden johtamisessa Deggendorfissa