Caverion julkaisee Caverion-konsernin lyhennetyn tilintarkastamattoman konsolidoidun välitilinpäätöksen ajalta 1.1.-31.3.2024

Caverion Oyj Pörssitiedote 30.5.2024 klo 9.30

Caverion Oyj:n emoyhtiö, Assemblin Caverion Group AB, on tänään julkaissut tiettyjä taloudellisia pro forma -tietoja, jotka kuvaavat 1.4.2024 toteutetun Caverion Oyj:n ja Assemblin Group AB:n strategisen yhdistymisen pro forma -vaikutuksia. Kyseiset pro forma -taloudelliset tiedot sisältävät tiettyjä Caverion-konsernia koskevia taloudellisia tietoja, minkä johdosta Caverion julkaisee tämän tiedotteen liitteenä olevan Caverion-konsernin lyhennetyn tilintarkastamattoman konsolidoidun välitilinpäätöksen ajalta 1.1.-31.3.2024. Caverionin 20.12.2023 julkistettu taloudellisen raportoinnin käytäntö pysyy ennallaan.

CAVERION OYJ

Lisätietoja antavat:

Pasi Päivärinta, väliaikainen talousjohtaja, puh. 050 485 0304, pasi.paivarinta@caverion.com
Noora Koikkalainen, markkinointi-, viestintä-, IR ja vastuullisuusjohtaja, puh. 050 562 6552, noora.koikkalainen@caverion.com

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi

Caverion lyhyesti

Caverion on älykkään ja kestävän rakennetun ympäristön asiantuntija, joka mahdollistaa suorituskykyä ja ihmisten hyvinvointia. Asiakkaat voivat luottaa osaamiseemme kiinteistöjen, infrastruktuurin, teollisuuslaitosten ja teollisten rosessien koko elinkaaren ajan: perus- ja älyteknologioiden asennuksesta sekä huollosta ja kunnossapidosta palvelujen johtamiseen sekä asiantuntija- ja suunnittelupalveluihin ja digitaalisiin ratkaisuihin. Palvelemme asiakkaitamme 10 maassa, Pohjois- ja Keski-Euroopassa, noin 15 000 caverimme voimin. Liikevaihtomme vuonna 2023 oli noin 2,5 miljardia euroa.

Assemblin Caverion Group muodostettiin huhtikuussa 2024 Assemblinin ja Caverionin yhdistyttyä Pohjois-Euroopan johtavaksi konserniksi teknisissä palveluissa ja asennuksissa. Noin 22 000 ammattilaistamme 10 maassa jakavat innon älykkäisiin ja kestäviin ratkaisuihin. Liikevaihtomme on yhteensä noin 3,8 miljardia euroa.

www.caverion.fi @CaverionSuomi
www.assemblincaverion.com

#Caverion #BuildingPerformance #energiaviisaus
#AssemblinCaverionGroup #Strongertogether