Caverion Artikkeli 15.5.2024 klo 13.00

Caverion menestyi HSEQ-auditoinnissa Suomessa ja Ruotsissa

HSEQ-klusterin auditoinnissa arvioidaan toimittajan työterveys-, turvallisuus-, ympäristö- ja laadunhallintaa. Caverion Suomi, Caverion Teollisuus ja Caverion Ruotsi saivat hiljattain toteutetussa arvioinnissa erittäin hyvät pisteet, mikä todentaa yhtiön vankkaa sitoutumista mm. työturvallisuuden jatkuvaan parantamiseen ja ympäristövaikutusten pienentämiseen.

Caverion Suomen tulos arvioinnissa oli 688, Caverion Teollisuuden 727 sekä Caverion Ruotsin 712. Kaikkien samalla ajanjaksolla arvioitujen yritysten keskiarvo oli 383. Arvioinnin maksimipistemäärä oli 750.

”Asiakkaillamme on erittäin korkeita odotuksia ja mittareita turvallisuuteen, laatuun ja ympäristöön liittyen, ja Caverionilla haluamme varmistaa, että omalla toiminnallamme tuemme näiden tavoitteiden saavuttamista. Laadukkaassa, turvallisessa ja ympäristöä huomioivassa työympäristössä henkilöstömme viihtyy, mikä heijastuu myös tuloksiin asiakkaalle. Olemme erittäin ylpeitä saamistamme erittäin hyvistä pisteistä, ja jatkamme kehitystyötä Suomessa ja konsernitasolla edelleen”, sanoo Mika Ruokonen, liiketoimintajohtaja Caverionilta.

HSEQ-arviointi toteutetaan riippumattoman arviointielimen toimesta. Arviointi perustuu paikan päällä tapahtuvaan arviointiin ja itsearviointiin. Caverionin arviointi toteutettiin loppuvuonna 2023 sekä alkuvuonna 2024. Tulokset ovat voimassa 3 vuotta.

Lisätietoa: Mika Ruokonen, liiketoimintajohtaja, Caverion Suomi, mika.ruokonen@caverion.com

Caverion on älykkään ja kestävän rakennetun ympäristön asiantuntija, joka mahdollistaa suorituskykyä ja ihmisten hyvinvointia. Asiakkaat voivat luottaa osaamiseemme kiinteistöjen, infrastruktuurin, teollisuuslaitosten ja teollisten prosessien koko elinkaaren ajan: perus- ja älyteknologioiden asennuksesta sekä huollosta ja kunnossapidosta palvelujen johtamiseen sekä asiantuntija- ja suunnittelupalveluihin ja digitaalisiin ratkaisuihin. Palvelemme asiakkaitamme 10 maassa, Pohjois- ja Keski-Euroopassa, noin 15 000 caverimme voimin. Liikevaihtomme vuonna 2023 oli noin 2,5 miljardia euroa.

Assemblin Caverion Group muodostettiin huhtikuussa 2024 Assemblinin ja Caverionin yhdistyttyä Pohjois-Euroopan johtavaksi konserniksi teknisissä palveluissa ja asennuksissa. Lähes 22 000 ammattilaistamme 10 maassa jakavat innon älykkäisiin ja kestäviin ratkaisuihin. Liikevaihtomme on yhteensä noin 3,8 miljardia euroa.

www.caverion.fi @CaverionSuomi
www.assemblincaverion.com