Caverion on allekirjoittanut viiden vuoden sopimuksen palveluiden johtamisesta uudessa rakennuskompleksissa Saksassa

Caverion Oyj Sijoittajauutinen 5.4.2019 klo 10.00

Caverion ja REX-The East SARL ovat allekirjoittaneet sopimuksen palveluiden johtamisesta uudessa The East -rakennuskompleksissa Frankfurt am Mainissa, Saksassa. Sopimuksen arvoa ei julkisteta.

C Architektur Darstellung Michael Behrendt

Caverionin Palveluiden johtaminen -sopimus kattaa teknisen ylläpidon ja huollon, tehokkuuden, käytettävyyden, turvallisuuden ja rakennuksen kunnon viisivuotisen sopimuskauden ajan. Lisäksi siihen sisältyvät talvikunnossapito, sisä- ja ulkosiivous ja pihatyöt.

The Eastin pinta-ala on 52 000 neliömetriä, ja siinä on 177 huippuvarusteltua vuokra-asuntoa, 170 huoneen hotelli, maanalainen parkkihalli sekä toimisto- ja liiketiloja.

”The Eastin lisäksi Caverion ylläpitää kahta muuta kiinteistöämme Frankfurtissa. Caverionin työntekijät ja vahva tekninen osaaminen ovat siis meille jo tuttuja”, kertoo omistajayhtiön neuvoa-antava varainhoitaja Daniel Schuster Zurich Service GmbH:ltä.

”Teknisenä operaattorina olemme vastuussa kiinteistötekniikan luotettavasta toiminnasta sprinklereistä lämmitykseen, ilmanvaihtoon ja sähköjärjestelmiin. Tämän toteuttavat paikan päällä oleva tiimimme sekä palveluumme sisältyvä paloinsinööri”, sanoo Karl-Heinz Pfisterer, joka on tilapalvelujen johtaja Caverionin toimipisteessä Frankfurt am Mainissa.

Lue lisää palveluistamme kiinteistösijoittajille ja kiinteistökehittäjille

Kuva: Architektur Darstellung Michael Behrendt

Beate Eichinger, viestintäpäällikkö, Caverion Saksa, puh. +49 173 261 2827, beate.eichinger@caverion.com

Caverion tuottaa kiinteistöjen, teollisuuden prosessien ja infrastruktuurin älykkäitä teknisiä ratkaisuja ja palveluita. Ainutlaatuinen palvelutarjontamme kattaa koko elinkaaren: suunnittelun, rakentamisen ja ylläpidon. Visiomme on olla asiakkaiden, työntekijöiden, kumppaneiden ja sijoittajien ykkösvalinta digitalisoituvissa ympäristöissä. Vuoden 2018 liikevaihtomme oli noin 2,2 miljardia euroa. Caverionilla on noin 15 000 työntekijää 10 toimintamaassa Pohjois-, Keski- ja Itä-Euroopassa. Caverionin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.caverion.fi Twitter: @CaverionSuomi