Caverion Oyj Sijoittajauutinen 2.8.2022 klo 14.00

Caverion on saanut päätökseen PORREAL-konsernin yritysoston Itävallassa

Caverion on saanut tänään päätökseen PORREAL-konsernin yritysoston. Yhtiö tarjoaa teknisiä ja ei-teknisiä kiinteistöpalveluita Itävallassa ja sillä on noin 380 työntekijää. Yritysosto vahvistaa Caverionin asemaa Itävallan kiinteistöpalvelumarkkinoilla.

Yritysosto julkistettiin 29.6.2022.

Manfred Simmet, Caverion Itävallan divisioonajohtaja, puh. +43 5060 2410, manfred.simmet@caverion.com

Milena Hæggström, sijoittajasuhteiden ja ulkoisen viestinnän johtaja, puh. 040 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.com

Luomamme ympäristö muokkaa tapaamme elää. Caverion mahdollistaa suorituskykyä ja ihmisten hyvinvointia tekemällä rakennetusta ympäristöstä älykästä ja vastuullista. Asiakkaat voivat luottaa osaamiseemme rakennusten, infrastruktuurin, teollisuuslaitosten ja teollisten prosessien koko elinkaaren ajan: hankekehityksestä projekteihin, tekniseen huoltoon ja kunnossapitoon, kiinteistöjohtamiseen sekä asiantuntijapalveluihin. Palvelemme asiakkaitamme 10 maassa, Pohjois- ja Keski-Euroopassa, yli 14 000 ammattilaisen voimin. Liikevaihtomme vuonna 2021 oli noin 2,1 miljardia euroa. Caverionin osake on listattu Nasdaq Helsingissä.

Caverion - Building Performance

www.caverion.fi @CaverionSuomi

Caverion on saanut tänään päätökseen PORREAL-konsernin yritysoston.