Caverion Oyj Sijoittajauutinen 11.5.2022 klo 14.00

Caverion ostaa WT-Service Oy:n, suomalaisen teollisuuden palveluasiantuntijan

Caverion on saattanut päätökseen sopimuksen ostaa WT-Service Oy:n (“WT-Service”) Suomessa. Yhtiö tarjoaa teollisuuden huolto-, asennus- ja projektipalveluja Vaasan alueella. Yritysosto tuo mukanaan uusia osaajia ja vahvan asiakaspohjan ja vahvistaa näin Caverionin alueellista asemaa.

WT-Service on erikoistunut teknisesti vaativien tuotantolaitosten huoltoon ja sen asiakkaisiin kuuluu useita suuria ja tunnettuja teollisuusyrityksiä. Yhtiöllä on 17 työntekijää ja sen liikevaihto oli 1,7 miljoonaa euroa vuonna 2021. Kauppahintaa ei julkisteta.

“Yritysosto vahvistaa Caverionin asennus- ja kunnossapitopalveluja Vaasan alueella, missä teollisuuden aktiviteetti on vilkasta. Jatkossa voimme palvella asiakkaitamme entistä paremmin yhdessä uusien asiantuntijoidemme kanssa, jotka toivotamme lämpimästi tervetulleiksi Caverionille” sanoo Caverionin Teollisuusdivisioonan johtaja Elina Engman.

Elina Engman, Executive Vice President, Caverion Industry, tel. +358 50 351 4673, elina.engman@caverion.com

Milena Hæggström, sijoittajasuhteiden ja ulkoisen viestinnän johtaja, puh. 040 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.com

Luomamme ympäristö muokkaa tapaamme elää. Caverion mahdollistaa suorituskykyä ja ihmisten hyvinvointia tekemällä rakennetusta ympäristöstä älykästä ja vastuullista. Asiakkaat voivat luottaa osaamiseemme rakennusten, infrastruktuurin, teollisuuslaitosten ja teollisten prosessien koko elinkaaren ajan: hankekehityksestä projekteihin, tekniseen huoltoon ja kunnossapitoon, kiinteistöjohtamiseen sekä asiantuntijapalveluihin. Palvelemme asiakkaitamme 10 maassa, Pohjois- ja Keski-Euroopassa, yli 14 000 ammattilaisen voimin. Liikevaihtomme vuonna 2021 oli noin 2,1 miljardia euroa. Caverionin osake on listattu Nasdaq Helsingissä.

Caverion - Building Performance

Caverion on saattanut päätökseen sopimuksen ostaa WT-Service Oy:n Suomessa.