Caverion Oyj Pörssitiedote 28.3.2023 klo 15.30

Caverion Oyj:n omien osakkeiden luovutus

Caverion Oyj:n (”Yhtiö") hallituksen päätöksen perusteella yhteensä 408 964 Caverionin osaketta on tänään luovutettu Caverionin suoriteperusteisen osakepalkkio-ohjelman (Performance Share Plan) 2020-2022 ja ehdollisen osakepalkkio-ohjelman (Restricted Share Plan) 2020-2022 mukaisen osakepalkkioiden maksamista varten. Päätöksestä osakepalkkioiden maksamiseksi tiedotettiin pörssitiedotteella 17.3.2023.

Osakepalkkiot on maksettu Yhtiön hallussa olevilla Yhtiön omilla osakkeilla suunnatulla maksuttomalla osakeannilla, joten Yhtiön osakkeiden kokonaismäärä ei muutu. Ennen omien osakkeiden luovutusta Yhtiöllä oli hallussaan yhteensä 2 447 447 osaketta, joista suunnatun osakeannin jälkeen Yhtiön haltuun jää 2 038 483 osaketta.

CAVERION OYJ

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi

Milena Hæggström, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 040 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.com

Caverion on älykkään ja kestävän rakennetun ympäristön asiantuntija, joka mahdollistaa suorituskykyä ja ihmisten hyvinvointia. Asiakkaat voivat luottaa osaamiseemme kiinteistöjen, infrastruktuurin, teollisuuslaitosten ja teollisten prosessien koko elinkaaren ajan: perus- ja älyteknologioiden asennuksesta sekä huollosta ja kunnossapidosta palvelujen johtamiseen sekä asiantuntija- ja suunnittelupalveluihin ja digitaalisiin ratkaisuihin. Palvelemme asiakkaitamme 10 maassa, Pohjois- ja Keski-Euroopassa, lähes 14 500 caverimme voimin. Liikevaihtomme vuonna 2022 oli yli 2,3 miljardia euroa. Caverionin osake on listattu Nasdaq Helsingissä.

#BuildingPerformance #NäinSyntyyEnergiaviisaus #Caverion