Caverion Oyj:n vuosikatsaus, sisältäen vuoden 2018 tilinpäätöksen, on julkaistu

Caverion Oyj Pörssitiedote 27.2.2019 klo 13.00

Caverion Oyj:n vuosikatsaus, sisältäen vuoden 2018 tilinpäätöksen, on julkaistu

Caverion Oyj:n vuosikatsaus on julkaistu suomeksi ja englanniksi. Vuosikatsaus sisältää muun muassa toimitusjohtajan tervehdyksen, hallituksen toimintakertomuksen, konsernitilinpäätöksen (IFRS), emoyhtiön tilinpäätöksen (FAS) sekä tilintarkastuskertomuksen.

Caverion on julkaissut myös selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä (Corporate Governance Statement) ja palkka- ja palkkioselvityksen (Remuneration Statement) vuodelta 2018 suomeksi ja englanniksi.

Vuosikatsaus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys ovat saatavilla pdf-tiedostoina tämän pörssitiedotteen liitteenä sekä ja verkkosivuillamme www.caverion.fi/sijoittajat .

Lisäksi Caverion on julkaissut vuodelta 2018 Kestävän kehityksen raportin, joka on saatavilla verkkosivuillamme www.caverion.fi/kestava-kehitys .

Caverion ei julkaise raportteja painetussa muodossa.

CAVERION OYJ

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi

Lisätietoja: Milena Hæggström, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 040 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.com

Caverion tuottaa kiinteistöjen, teollisuuden prosessien ja infrastruktuurin älykkäitä teknisiä ratkaisuja ja palveluita. Ainutlaatuinen palvelutarjontamme kattaa koko elinkaaren: suunnittelun, rakentamisen ja ylläpidon. Visiomme on olla asiakkaiden, työntekijöiden, kumppaneiden ja sijoittajien ykkösvalinta digitalisoituvissa ympäristöissä. Vuoden 2018 liikevaihtomme oli noin 2,2 miljardia euroa. Caverionilla on noin 15 000 työntekijää 11 toimintamaassa Pohjois-, Keski- ja Itä-Euroopassa. Caverionin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.caverion.fi Twitter: @CaverionSuomi