Caverion Oyj Pörssitiedote 3.11.2022 klo 7.45

Caverion siirtää hieman tammi−syyskuun 2022 osavuosikatsauksensa julkistusta

Caverion Oyj siirtää hieman tammi−syyskuun 2022 osavuosikatsauksensa julkistusta. Aikaisemmin osavuosikatsauksen julkistusajankohdaksi ilmoitettiin 3.11.2022 noin klo 8.00. Uusi julkistusajankohta on 3.11.2022 noin klo 8.30.

CAVERION OYJ

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi

Milena Hæggström, sijoittajasuhteiden ja ulkoisen viestinnän johtaja, Caverion Oyj, puh. 040 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.com

Luomamme ympäristö muokkaa tapaamme elää. Caverion mahdollistaa suorituskykyä ja ihmisten hyvinvointia tekemällä rakennetusta ympäristöstä älykästä ja vastuullista. Asiakkaat voivat luottaa osaamiseemme rakennusten, infrastruktuurin, teollisuuslaitosten ja teollisten prosessien koko elinkaaren ajan: hankekehityksestä projekteihin, tekniseen huoltoon ja kunnossapitoon, kiinteistöjohtamiseen sekä asiantuntijapalveluihin. Palvelemme asiakkaitamme 10 maassa, Pohjois- ja Keski-Euroopassa, yli 14 000 ammattilaisen voimin. Liikevaihtomme vuonna 2021 oli noin 2,1 miljardia euroa. Caverionin osake on listattu Nasdaq Helsingissä.

Caverion - Building Performance

Caverion siirtää hieman Q3 2022 osavuosikatsauksensa julkistusta