Caverion Teollisuus ja Vincit yhteistyöhön kunnossapitojärjestelmän käyttöönottamiseksi

Caverion Industria Oy Lehdistötiedote 15.9.2020 klo 12.00

Caverion on tehnyt puitesopimuksen Vincit Oyj:n kanssa VincitEAM -kunnossapidon toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönottamisesta Caverion Teollisuus -divisioonassa.

Tavoitteena on kehittää ja rakentaa uusi, moderni ja joustava ratkaisu teollisuuden kunnossapitoasiakkaiden päivittäisten töiden ohjaamiseen sekä tuotantolaitteiden ja teollisuuden prosessien elinkaaren hallintaan. Yhteistyö- ja puitesopimuksen myötä Caverion voi tarjota teollisuusasiakkailleen modernin kunnossapitojärjestelmän osana muuta teollisuuden palvelutarjontaa.

VincitEAM-toiminnanohjausjärjestelmää voidaan hyödyntää uusissa kunnossapitokohteissa, ja sillä voidaan myös korvata nyt käytössä olevia vanhoja kunnossapitojärjestelmiä.

Tuotantokäyttöä valmistelevat toimenpiteet toteutetaan pääsääasiassa loppuvuoden 2020 aikana. Käyttöönotto tapahtuu vaiheittain vuosina 2020 - 2021.

Päivi Pyötsiä, markkinointipäällikkö, Caverion Teollisuuden ratkaisut, puh. 040 546 8071, paivi.pyotsia@caverion.com

Luomamme ympäristö muokkaa tapaamme elää. Caverion mahdollistaa suorituskykyä ja ihmisten hyvinvointia tekemällä rakennetusta ympäristöstä älykästä ja vastuullista. Asiakkaat voivat luottaa osaamiseemme rakennusten, infrastruktuurin, teollisuuslaitosten ja teollisten prosessien koko elinkaaren ajan: hankekehityksestä projekteihin, tekniseen huoltoon ja kunnossapitoon, kiinteistöjohtamiseen sekä asiantuntijapalveluihin. Palvelemme asiakkaitamme 11 maassa, Pohjois-, Keski- ja Itä-Euroopassa, yli 16 000 ammattilaisen voimin. Liikevaihtomme vuonna 2019 oli noin 2,1 miljardia euroa. Caverionin osake on listattu Nasdaq Helsingissä.

Caverion - Building Performance