Caverion Oyj Sijoittajauutinen 21.3.2018 klo 14.00

Caverion toimittaa ilmanvaihtojärjestelmät uuteen toimistorakennukseen Saksassa

Caverion ja rakennusliike Ed. Züblin AG ovat allekirjoittaneet sopimuksen ilmanvaihtojärjestelmien toimittamisesta uuteen toimistorakennukseen Berliinin keskustassa, Saksassa. Sopimuksen arvo on noin 6,9 miljoonaa euroa.

Axel Springer SE on Euroopan johtavia digitaalisia kustantajia ja uuden toimistorakennuksen tilaaja. Uusi toimistorakennus käsittää 115 000 neliötä 13 kerroksessa. Kuution malliseen rakennukseen tulee 30 metrin korkuinen atrium.

"Berliinin keskustassa sijaitsevien uusien työskentelytilojen on täytettävä korkeat vaatimukset. Sisäilman laadulla on työskentelytiloissa ratkaiseva merkitys. Olemme iloisia voidessamme tarjota erityisasiantuntijuutemme tähän merkittävään hankkeeseen”, sanoo Caverionin Saksan divisioonajohtaja Werner Kühn.

Ilmastoinnin ja ilmanvaihtojärjestelmien lisäksi Caverion vastaa savunpoistojärjestelmän asennuksesta.

Caverionin työ valmistuu joulukuussa 2019.

Ed. Züblin AG kuuluu Caverionin pääurakoitsijat-asiakassegmenttiin. Lue lisää pääurakoitsijat-asiakassegmentin projekteistamme.

Lisätietoja: Beate Bredl, viestintäpäällikkö, Caverion Saksa, puh. +49 173 2612827, beate.bredl@caverion.com

Caverion tuottaa kiinteistöjen, teollisuuden prosessien ja infrastruktuurin älykkäitä teknisiä ratkaisuja ja palveluita. Ainutlaatuinen palvelutarjontamme kattaa koko elinkaaren: suunnittelun, rakentamisen ja ylläpidon. Visiomme on olla asiakkaiden, työntekijöiden, kumppaneiden ja sijoittajien ykkösvalinta digitalisoituvissa ympäristöissä. Vuoden 2017 liikevaihtomme oli noin 2,3 miljardia euroa. Caverionilla on noin 16 000 työntekijää 12 toimintamaassa Pohjois-, Keski- ja Itä-Euroopassa. Caverionin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.caverion.fi Twitter: @CaverionSuomi

Projektit | Ilmanvaihtojärjestelmät